Kathleen Griffith: Kako povećati svoje šanse za poslovni uspjeh

EVENTS Forbes Slovenija 4. sep 2024. 19:58
featured image

4. sep 2024. 19:58

“Kakvi god bili vaši ciljevi, tamo ćete i završiti. Zato postavite sebi ambiciozne ciljeve”, moto je koji američka konsultantica Kathleen Griffith daje poduzetnicama – također na današnjem događaju Forbes Power Women's Summit.

Svaka žena je sposobna učiniti nešto revolucionarno u poslu, ali mora znati osloboditi svoj skriveni potencijal, smatra Kathleen Griffith, poslovna savjetnica i osnivačica platforme Build Like A Woman za žene poduzetnice iz SAD-a.

Govornica na današnjem Forbes Adria Power Women's Summitu istaknula je kako je osnovni preduslov uspješne poslovne priče čvrsta vizija. “Moraš slijediti svoje snove. Svi ih imamo”, rekla je.

Pokazala je fotografiju zemlje prije nego je na njoj izrastao Disneyland i fotografiju današnjeg zabavnog parka. “Možete reći da ga je Walt Disney izgradio jer je imao tim, jer je imao novac, ali to se ne bi dogodilo da nije imao viziju”, rekla je Griffith.

Istaknula je kako za to nikad nije kasno te navela primjere žena koje su svoj talent ili poduzetničku ideju otkrile u zreloj dobi.

Disneyland, Disney, Hollywood
Možete reći da ga je Walt Disney izgradio jer je imao tim, jer je imao novac, ali Disneyland ne bi postojao da on nije imao i viziju, rekla je Griffith, Foto: Profimedia

Pokušajte nevjerovatno

Između ostalog, Griffith je savjetovala poduzetnicima da sebi povremeno postave neki nevjerovatan izazov (outrageous asks). Naprimjer, kontaktirati etabliranog poduzetnika ili menadžera iz svoje branše koji će im moći značajno pomoći na njihovom poslovnom putu.

“Ovo su izazovi kod kojih postoji 99 posto šanse da ćete biti odbijeni; ako se taj postotak ostvari, ovaj potez vam može promijeniti život. Ako pokušate jednom sedmično, to su 52 pokušaja godišnje. To nije mala stvar“, rekla je Griffith, istaknuvši kako je istinska snaga žena u međusobnoj podršci i osnaživanju.

Sponzori prvog Forbes Adria Power Women's Summita

Sponzori prvog Power Women’s Summita bili su: Visa, Atlantic Grupa, Miamaya, Comma, Triple Jump Grupa, Fitpass, Merck, Koozmetik, Dr Oetker i Institut Esthederm