Saradnik Forbesa testirao je novi Hyundai Kona Limited

LIFESTYLE Forbes 24. feb 2024. 07:43
featured image

24. feb 2024. 07:43

Novi model Hyundai Kona možda je malen i možda vam zbog njega susjedi neće dijeliti komplimente, no radi se o čvrstom malom automobilu kojeg možete parkirati bilo gdje u gradu. I cijena mu je u redu: model Limited kojeg je testirao Forbesov saradnik stoji između 31.650 i 33.645 dolara.

Kona je redizajniran za 2024. godinu, a u redizajnu je dobio veći interijer koji osigurava udobniju vožnju pitnicima koji sjede otraga, ali i bolji izgled unutrašnjosti, vrlo moderan s oštrim linijama. Ne može se opisati kao “predivan,” ali ima poprilično šarma.

Motor

Kona nudi dva motora, oba prenesena iz 2003., ali s nekim poboljšanjima. Saradnik je testirao onaj moćniji, od 190 konjskih snaga sa zapremninom od 1,6 litara, kao i osam brzina Motor nema “zvjersku” snagu, ali radi ono što treba efikasno i bez problema, a upravo to je ono što i želite od vozila niže cijene.

Hyundai Kona / HYUNDAI

Unutrašnjost

Ovaj Hyundai pruža nekih desetak dodatnih centimetara prostora za vozače na stražnjim sjedištima, kao i 16 centimetara dodatnog prostora u gepeku, što Konu čini jednim od najvećih malenih SUV-ova. Unutrašnjost je nevjerojatno čista i dobro raspoređena, zbog čega imate osjećaj da se nalazite u mnogo većem vozilu. Sjedišta su udobna i prostrana. Unutrašnjost je najbolji dio Kone.

Tu je i grijani volan, sjedala s ventilacijom i grijanjem, sistem kamera od 360 stepeni i asistent za parkiranje.

Hyundai Kona / HYUNDAI

Tech

Sustav za ovaj automobil je praktičan: u sredini se nalazi jednostavan ekran od 12,3 inča, a Limited ima i digitalni zaslon iste veličine. Sve kontrole je lako pronaći, a softver automobila vrlo brzo se spaja s automobilom i ostaje povezan tokom vožnje.

Audio sistem je dobar, kao i sustavi za navigaciju i kontrolu temperature. Ipak, sagovornik kaže kako mu je sistem za navigaciju redovito savjetovao skretanja na ceste pored kojih je on već prošao, ali dodaje kako je to tipično za sustave koji funkcioniraju isključivo pri brzini od 16 km/h, bez obzira što vi možda vozite 30, 50 ili 80 km/h.

Hyundai Kona / HYUNDAI

Vožnja

Limited ima 19-inčne felge od legure, što je dobro, ali ne i odlično za vožnju. Ipak, Kona je zavoje prolazila s lakoćom. Ovo, naravno, nije sportsko vozilo, ali tokom preticanja ili vožnje po autocesti osjeti se potreba za većim motorom. Parkiranje i skretanje je vrlo jednostavno zbog malenih dimenzija automobila.

Neke od odličnih stavki su i čvrsti poklopac gepeka, kao i držači za čaše na uvlačenje – ako ne uživate u piću, imate dodatnog prostora za druge predmete. Prostor na srednjoj konzoli može se dodatno povećati ako uklonite ploču koja dijeli otvoreni prostor ispod naslona za ruke od ostatka srednje konzole.

Hyundai Kona / HYUNDAI

Mane? Saradnik kaže kako automobil ima dugme na okretanje koji izgleda kao da bi trebao biti na radiju iz 1940-ih, a ne na automobilu iz 2024. godine, ali nema drugih primjedbi.

Zaključak je sljedeći: Kona je simpatični automobil koji će vas odvesti kamo želite ići po pristojnoj cijeni, a za vaš novac dobit ćete i popriličan broj dodatnih pogodnosti.

Autor originalnog članka: Josh Max, suradnik Forbesa
Link: Test-Driving The 2024 Hyundai Kona Limited
(Prevela: Nataša Belančić)