Umjetna inteligencija ulazi u svijet igračaka: Proizvođač Barbike i Open AI najavili poslovnu saradnju

Mattel i OpenAI su najavili strateško partnerstvo s ciljem integracije umjetne inteligencije u dječje igračke i igre, pri čemu se najviše ističu Barbie, Hot Wheels, Uno i drugi Mattelovi brendovi. Iako konkretni proizvodi još nisu otkriveni, cilj saradnje je stvaranje interaktivnog, uzrastu primjerenog iskustva igre koje koristi AI – i to uz stroge standarde sigurnosti i zaštite privatnosti djece.
Dvije kompanije nisu navele primjere kako bi se tehnologija mogla spojiti s Mattelovom linijom igračaka, ali su rekle da će naglasiti “sigurnost, privatnost i zaštitu”.
Fokus je na „magiji umjetne inteligencije“ unutar igračaka – što bi moglo značiti da naprimjer dijete može razgovarati sa Barbie lutkom, a moguće i neke pametne edukativne igre koje se prilagođavaju uzrastu djeteta, zatim igre kao što su Uno ili Hot Wheels sa personaliziranim glasovnim ili tekstualnim uputstvima. Sve su ovo pretpostavke, jer prvi proizvod kako se moglo čuti od kompanija neće biti predstavljen prije kraja ove godine.
Ono što se iz zajedničke izjave Brada Lightcapa, glavnog operativnog direktora OpenAI-ja i Josha Silvermana, glavnog direktora franšize Mattela, moglo zaključiti je, da je riječ o saradnji koja je u ranoj fazi.
Tehnologija bi u konačnici mogla rezultirati stvaranjem digitalnih asistenata baziranih na Mattel likovima ili se koristiti za još interaktivnije igračke i igre poput Magic 8 Ball ili Uno.
Mattel će uključiti napredne OpenAI-jeve AI alate poput ChatGPT Enterprise u svoje poslovne operacije kako bi poboljšao inovacije proizvoda, saopćilili su iz kompanije.
Također, poslovna saradnja neće dovesti do prenosa intelektualne svojine – Mattel zadržava kontrolu nad brendovima, a OpenAI nudi tehnologiju u okviru poslovne saradnje.
„Planiramo nešto objaviti krajem godine – nešto što obuhvata čitav spektar fizičkih proizvoda i novih iskustava,“ rekao je Silverman, pažljivo izbjegavajući otkriti detalje o prvoj igrački, izuzev da se sada otvara prilika za reinterpretiranje budućnosti igre.
Ovaj potez dolazi u vrijeme kada se proizvođači igračaka bore sa smanjenom potražnjom, dok potrošači obuzdavaju potrošnju kako bi se pripremili za ekonomske posljedice promjene trgovinske politike američkog predsjednika Trumpa, piše Reuters i dodaje kako se protekle godine, Mattel oslanjao na produkciju filmova, TV emisija i mobilnih igara zasnovanih na svojim proizvodima kao što su Hot Wheels i Barbie kako bi nadoknadio usporavanje svog osnovnog poslovanja s igračkama.Prošlog mjeseca, Mattel je povukao svoju godišnju prognozu i saopćio da će povećati cijene nekih proizvoda koji se prodaju na domaćem tržištu u nastojanju da ublaži veće troškove lanca snabdijevanja.