Na tržište lansiraju i džem:Meghan i Harry sada proizvode prehrambene proizvode i biznis šire globalno
Odstupanjem sa funkcija viših članova britanske kraljevske porodice, princ Harry i njegova supruga Meghan, nekada glumica, a danas vojvotkinja od Sussexa, ušli su u ozbiljne poduzetničke vode. Preseljenjem u Ameriku, prvo su osnovali firmu Archewell Productions, koja je dobila ime po njihovom sinu Archieu, odakle su gradili svoje poslove.
U pripremi dvije serije
Svi dosadašnji projekti bili su uglavnom vezani za njihovu saradnju sa Netflixom, iz koje su proizašli film Harry i Meghan i memoari princa Harryja “Spare”, koji su, kako se i pretpostavljalo, samo produbili prinčevo neslaganje sa svojom porodicom u Ujedinjenom kraljevstvu. Sa Netflixom, najpoznatijom streaming platformom za gledanje raznih filmova i serija, saradnju će nastaviti i ubuduće, jer su već najavili produciranje dva nova projekta-reality serije, koje su trenutno u ranim fazama produkcije.
Ono što se za sada zna, što su Harry i Meghan naveli u saopćenju, je da će jedna serija slaviti radosti kuhanja, baštovanstva, zabavljanja i prijateljstva”, dok će se druga baviti temom sporta, i to pola, koji je princu jako blizak, jer je obilježio njegovu mladost, a u kojoj će fokus biti na igračima najvišeg renomea. I u jednoj i u drugoj seriji vojvode od Sussexa će se putem svoje kompanije Archewell Productions pojaviti kao producenti.
Portfolij njihovog privatnog biznisa je raznolik, i on ne obuhvata samo svijet filma. Meghan je nedavno pokrenula novi lifestyle brend American Riviera Orchard, kroz koji će prodavati sve od organskih voćnih džemova do nakita i suđa.
Brend prehrambenih proizvoda
Pokretanje novih robnih marki par promovira strateški, Meghan ga je prvo najavila na društvenim mrežama, kroz video od 16 sekundi, u kojem ne kaže mnogo, ali dovoljno da zaintrigira javnost za svoj proizvod. Brend za American Riviera Orchard sadrži grb zlatne boje s riječju “Montecito” – ime luksuznog grada u kojem Meghan, princ Harry i njihova djeca žive u blizini Santa Barbare, a koji se naziva “Američka rivijera”.
Objava na Instagram računu American Riviera Orchard sadrži kratki video u retro stilu koji prikazuje ruke kako aranžiraju cvijeće, Meghan kako miješa lonac u kuhinji i ženu u balskoj haljini kako stoji na kraju dugačke kolonade.
Sada, u drugoj fazi promoviranja, Meghan očito u želji da i dalje ostane tajnovita, odlučila je uposliti svoje drugarice koje objavama na svojim mrežama promoviraju brend koji će se baviti prehrambenim proizvodima.
Modna dizajnerica Tracy Robbins objavila je sliku džema na Instagramu. Označen je brojem “17 od 50”, sugerirajući broj primatelja ovog prvog ploda novog posla.
Delfina Blaquier, supruga Harryjevog prijatelja sa polo utakmica Nacha Figuerasa, također je objavila sliku novog džema, a njena staklenka je označena kao “10 od 50”, čime se vjerovatno aludira da je vojvotkinja džem podijelila među 50 prijatelja koji će ga objavljivati na svojim društvenim kanalima.
Još uvijek je nepoznato koliko će džem koštati, i da li će odstupati od cijena proizvoda sa druge strane Atlantika koji se prodaju, a vezani su za kraljevsku porodicu. Naprimjer u suvenirnici u kraljevskim palačama može se kupiti Buckingham Palace Strawberry Preserve za 3,95 funti kao i Windsor Castle Fine Cut Seville Orange marmelada.