Digitalna ekonomija u rukama Ronalda: Ponovo ruši rekorde ali ne na terenu
Nogometna zvijezda Cristiano Ronaldo dodatno je učvrstio svoj globalni status lansiranjem vlastitog YouTube kanala pod nazivom “UR”. U prvih 90 minuta prikupio je više od milion pretplatnika, obarajući dosadašnje rekorde za najbrže rastući YouTube kanal, da bi nakon četiri sata postojanja kanala broj pretplatnika narastao na pet miliona. Ova činjenica ne iznenađuje uzme li se u obzir da je on javna ličnost koja ima najveći broj pratilaca na društvenim mrežama globalno (više od 900 miliona pratitelja).
Svjestan da je za održavanje snage digitalne ekonomije potreban i atraktivan sadržaj, Ronaldo je obećao kako će putem svog kanala fanovima nuditi uvid u vlastiti život, i to ne samo vezan za nogomet, već i porodični, kao i detalje vezano za prehranu, treninge, business, zdravlje i slično.
“Uvijek sam težio tome da imam blizak odnos sa svojim fanovima i vjerujem da će mi YouTube kanal omogućiti još bolju komunikaciju s njima, gdje će ljudi moći bolje upoznati moju porodicu, mene, kao i način na koji razmišljam o raznim temama”, kazao je Ronaldo prilikom predstavljanja kanala.
Ovo lansiranje također ukazuje na sve veću važnost YouTubea kao platforme za sportiste, celebrityje i druge javne ličnosti koje žele direktnu komunikaciju sa svojom publikom. Za razliku od konvencionalnih medija koji diktiraju pravac priče, društvene mreže i kanali poput Youtubea zapravo daju odriješene ruke svakoj osobi da prema vlastitim zamislima kreira sliku o samoj sebi i svom životu, privatnom ili poslovnom.
Na Ronaldovom kanalu koji danas broji preko 50 miliona pretplatnika moguće je pogledati sadržaj gdje Ronaldo sa sinom Cristianom Jr. i partnericom Georginom sumiraju njegove golove ili odgovaraju na pitanja vezano za njihov prvatni život. Za sada je najpopularniji video pod nazivom “Otkrijte sve o nama. Ko će pobijediti?” koji je prikupio 26 miliona pregleda za samo jedan dan. Sve ukupno videi su u samo nekoliko dana od pokretanja kanala ostvarili više od 100 miliona pregleda, pokazujući izvanredan doseg kanala i potencijal za značajnu zaradu.
Da Ronaldo zna kako dobro naplatiti svoju popularnost i izvan nogometnih terena potvrđuje i podatak da za jedan post na Instagramu on uzima 440.000 dolara, što ga stavlja na visoku treću poziciju. Više od njega naplaćuju još samo glumica Selena Gomez (550.000 dolara po postu) i reality zvijezda Kim Kardašijan (500.000 dolara po postu).