Bogati nasljednik najavio da je spreman da širi poslovno modno carstvo
Italijanska modna kuća Prada uvijek je u potrazi za potencijalnim metama preuzimanja, rekao je u razgovoru s novinarima sin osnivača kompanije Lorenzo Bertelli.
“Uvijek smo bili i uvijek ćemo biti pažljivi prema novim prilikama”, rekao je Berteli na otvaranju nove fabrike trikotaže u blizini Perugie. Bertelli je direktor marketinga Prade i najvjerovatniji nasljednik carstva koje su osnovali njegovi roditelji Miucca Prada i Patrizio Bertelli.
Ta izjava otvara pitanje ko bi bili potencijalni kandidati za preuzimanja Pradi, koja je u prvom kvartalu nadmašila glavne konkurente i ove godine planira ulagati u proizvodnju. Modni div Giorgio Armani, koji će uskoro napuniti 90 godina, prošli je mjesec u intervjuu za Bloomberg dao naslutiti da u svojim planovima o nasljeđivanju ne isključuje mogućnost spajanja svog carstva s nekom drugom kompanijom.
Bertelli nije želio da komentira imaju li u vidu Armani u planovima za preuzimanje. Rekao je samo da nije upoznat s Armanijevim planovima.
Dobro poslovanje
Prada, koja posjeduje i brend Miu Miu, u prvom je kvartalu bila bolja od mnogih konkurenata. U tri mjeseca ostvarila je 1,19 milijardi eura prihoda, što je godišnji rast od 16 posto. Dionice kompanijee su od početka godine na berzi u Hong Kongu ojačale 37 posto.
Za poređenje, francuski konkurent Kering, čiji je vodeći brend Gucci, izgubio je 19 posto vrijednosti od početka godine dok se Gucci pokušava ponovno etablirati kao ekskluzivni luksuzni brend.
Prema pisanju Bloomberga, italijanski luksuzni sektor, predvođen Pradom i Armanijem, još je uglavnom nezavisan, a kompanije su u porodičnom vlasništvu. Francuski konkurenti kao što su konglomerati LVMH i Kering stoga imaju više raspoloživog kapitala za akvizicije.
Planirane investicije
Prada u idućim godinama planira ulaganja 70 do 80 miliona eura godišnje u industrijske pogone. Iznos ne uključuje moguće akvizicije koje bi pod okrilje kompanije dovele one dobavljače koji su sve važniji za grupu, rekao je na istom događaju izvršni direktor Prade Andrea Guerra, piše Reuters.
Guerra, koji je deset godina bio na čelu proizvođača naočara Luxottica došao je u Pradu prošle godine kako bi olakšao generacijsku tranziciju u kompaniji. U budućnosti se očekuje da će kormilo grupe preuzeti sin osnivača Lorenzo.