Nike udružio snage sa Kim Kardashian – na proljeće lansiraju novi zajednički brend

featured image

21. feb 2025. 08:47

„Nike Inc. i Skims predstavljaju novi brend za žene: NikeSKIMS“, naslov je na zvaničnom sajtu jednog od najpoznatijih brendova sportske obuće, odjeće i opreme Nike, čime je obznanio saradnju sa globalnom reality zvijezdom i poduzetnicom Kim Kardashian i njenim modnim brendom Skims. U opisu brenda navodi se ambicija da unese značajne promjene u globalnu industriju fitnesa i aktivne odjeće sa najboljom inovacijom u klasi u službi svih sportistkinja.

Prva kolekcija na proljeće

“Uzbuđeni smo zbog prilike da izgradimo novi brend i unesemo promjene za sljedeću generaciju sportista s NikeSKIMS,” kaže Heidi O’Neill, predsjednica sektora za potrošače, proizvode i brend u kompaniji Nike, Inc. “Ovo partnerstvo spaja najbolje od oba brenda i otvara nevjerovatnu priliku da preoblikujemo industriju zahvaljujući našoj zajedničkoj strasti i posvećenosti inovacijama. Pozvat ćemo još više sportista u svijet sporta i pokreta s proizvodima koji ih čine snažnim i privlačnim.”

Kim Kardashian sa svojim brendom ušla u ozbiljan svijet sporta, Foto: Nike

NikeSKIMS će svoju prvu kolekciju predstaviti ovog proljeća u Sjedinjenim Državama na odabranim maloprodajnim lokacijama i nike.com/NikeSKIMS, dok će globalna ekspanzija uslijediti 2026. godine, uključujući ulazak na nova tržišta i maloprodajne lokacije kao i veleprodaju. Ponudit će liniju odjeće, obuće i dodataka za trening dizajnirane da zadovolje jedinstvene potrebe i preferencije sportistkinja širom svijeta.

Foto: REUTERS/Jon Cherry

Skok dionica

U kolaboracije se uvijek ulazi iz dva razloga, ili da se zaustavi negativan trend poslovanja ili da se brend proširi i poveća svoju vrijednost, No, hoće li pad prodaje u Nikeu zaustaviti modni mogul i vratiti četvrtinu vrijednosti dionica koje je brend izgubio prošle godine (Prihodi u drugom tromjesečju iznosili su 12,4 milijarde USD, što je pad od 8 posto na temelju izvještaja u poređenju s prethodnom godinom i pad od devet posto na osnovi neutralne valute)? Za sada vijesti su optimistične, uzme li se u obzir činjenica da, čim je vijest o kolaboraciji sa Kardashian postala javna, dionice Nike-a su skočile na 6,2 posto.

“Ovo partnerstvo je kulminacija zajedničke vizije, donosi proizvode koji su pažljivo osmišljeni da oblikuju tijelo i pruže vrhunske performanse za svaku figuru. Svakom detalju posvećena je izuzetna pažnja i pomno je razmotren. Nevjerovatno smo uzbuđeni što ćemo ovog proljeća predstaviti našu prvu kolekciju“, kazala je Kim Kardashian, suosnivačica i glavna kreativna direktorica brenda SKIMS.