Motocikl Archangel košta više od nekih superautomobila
Prilagođeni motocikli su oduvijek bili prilično skupi, ali kada je stigao mejl od proizvođača Ransom Motorcycles u kome se navodi da cijena novog modela Archangel dostiže šest do sedam cifara (u zavisnosti od opcija), javio sam se da bih se uvjerio da je to tačno.
Bilo je. To je novac za superautomobile. Šta je toliko posebno u vezi sa Ransom Arhangelom da košta više od Lambordžinija?
Očigledno je da Archangel nije mašina za serijsku proizvodnju koju možete naći kod lokalnog prodavca motocikala. Ako ga želite, biće vam potreban bespovratni depozit od 2.000 dolara, a zatim možete direktno razgovarati sa proizvođačem bicikala o specifičnostima vašeg budućeg motora koji je zasnovan na Ransomovoj kolekciji „Valiance“.
U najmanju ruku, svaki Archangel će biti napravljen od ručno oblikovanih aluminijumskih elemenata koji počinju kao bodež iznad prednjeg točka i završavaju se vrhom koplja preko debelog zadnjeg pneumatika širine 300 mm.
U međuvremenu, karoserija se vrti formirajući tanak rezervoar za gorivo, uski struk, pa čak i poklopce hladnjaka koji uključuju krilca za potiskivanje, sve zajedno uklopljeno u strukturu karoserije u kojoj se nalaze motor, okvir i komponente vješanja.
LED far je vidljiv samo kada Archangel klizi naprijed.
Ransom navodi da je Archangel motor od 185 konjskih snaga, ali nije naveo ko ga proizvodi. Dovoljno je reći da je kao japanski sportski motor i da je u potpunosti testiran prije isporuke.
V. Robert Ransom, koji ga je osmislio rekao je za Forbes da ne bi precizirao javno koje motore koristi jer ne želi da se njegovi motori pomiješaju sa prilagođenim motociklima ili identifikuju oko motora, kao što je uobičajeno u svijetu motocikala.
„Archangel je motocikl za otkupninu“, sa sopstvenim VIN brojem i identitetom, rekao je on. Ransom pravi svaki motor sam, ulažući hiljade sati po mašini.
Moćni sportski motori
On pravi motocikle po narudžbini više od 20 godina, a kao dijete je bio sklon mehanici.
Rekao je da je odabrao veoma moćne sportske motore jer je u tome praktično odrastao kada je počeo da ih vozi i pravi.
Sam okvir je napravljen od 4.130 hromiranih cijevi, kao i ručno oblikovane jednostrane zadnje klackalice.
Malo središnje postolje sa dvije tačke drži motor savršeno uspravnim kada je parkiran tako da prolaznici mogu da vide mnoge detalje sa obje strane Archangela, uključujući veoma nekonvencionalan titanijumski izduvni kanister koji se uvija prema spolja.
Ransom je rekao da je neobičan auspuh bio namjerno tako napravljen navodeći da je očekivao da će dizajn polarizovati posmatrače. Kupci će imati opciju da ga zadrže ili navedu drugi pristup tokom procesa izgradnje.
Na Archangelu su bočno postavljeni radijatori smješteni u zakrivljenu karoseriju koja uključuje stilizovano krilo koje dodaje malo sile pri brzini.
Umjetnička djela
Archangel je težak solidnih 200 kilograma, a Ransom kaže da je ovaj motocikl njegov dizajn i da nije napravljen po narudžbini.
To su umjetnička djela, kaže, kao i da ih rado pravi za bogate klijente koji će ih vjerovatno prikazati kao takve.
Jasno je da, uprkos svojoj egzotičnoj prirodi, Archangel nije napravljen od djelova vrijednih skoro milion dolara.
Veliki dio cijene je umjetnost i dizajn tako rijetke zvijeri od strane Ransoma, koji je rekao da svaki motor pravi ručno, sam. To je samo način na koji on radi. A ko kupuje Ransom najčešće? „Kraljevi“, rekao je Ransom.
William Roberson, saradnik Forbesa
Radical Ransom ‘Archangel’ Motorcycle Costs More Than Some Supercars