Pogledajte tri hibrida za 2025. sa odličnom potrošnjom

Neke stvari su zadovoljavajuće. Kao osjećaj da možete zauvijek voziti, a da nikada ne ostanete bez goriva. Upravo tako ćete se osjećati kada vozite hibrid. Testirao sam više od 200 hibrida od 2000-ih i rijetko sam naišao na neki koji mi se nije svidio. Upravo zbog velike potrošnje.
Evo tri najbolja ekonomična hibrida 2025, zajedno sa mojim nedavnim utiscima.
Toyota Prius 2025 (do 4,1 litara/100 kilometara kombinovano)

Toyota Prius iz 2025. postiže EPA ocjene do 4,1 l/100 km u gradu i 4,2 l/100 km na autoputu za verziju s prednjim pogonom.
Osnovna cijena za Prius LE 2025 je 28.350 dolara, ali viši paketi opreme mogu podići cijenu na oko 36.760 dolara. Za 2025. godinu, Prius dobija redizajniranu spoljašnjost sa elegantnim izgledom, poboljšanom potrošnjom i novom Nightshade verzijom, sa opcijom plug-in hibrida koji može da pređe oko 71km samo na struju.
Zabavna je za vožnju, uz oštro upravljanje i kočenje. Ponaša se živahno u gradskoj vožnji. Ima četiri režima vožnje – eko režim, normalan režim, sportski i prilagođeni. Postoje i tri teža pogonska agregata: električno vozilo, hibrid i automobil. To je Prius i vozi se kao Prius. Doći ćete do cilja, a potrošnja će biti impresivna.
Hyundai Elantra Hybrid 2025 (do 4,4 litara/100 kilometara kombinovano)

Hyundai Elantra Hybrid 2025 impresionira potrošnjom do 4,4 l/100 km. To ga čini jednom od najefikasnijih kompaktnih limuzina na tržištu. Ima 1,6-litarski četvorocilindrični motor u kombinaciji sa električnim motorom. Ukupna snaga motora je 139 konjskih snaga i pruža dobro ubrzanje i odličnu ekonomičnost. Testirao sam ih desetak i automobil nudi udobnu vožnju, precizno rukovanje i moderan dizajn – za Hyundai.
Početna cijena Elantre Hybrid 2025 je oko 24.000 dolara. To ga čini jednim od pristupačnijih hibrida u svojoj klasi. Veći paket opreme, kao što je Limited, može podići cijenu na oko 28.000 dolara. Elantra Hybrid standardno dolazi sa ekranom osjetljivim na dodir od 10,25 inča, bežičnim Apple CarPay-om i sigurnosnim paketom Hyundai SmartSense.
Jedina zamjerka je što unutrašnjost ima dosta tvrde plastike. Posebno na zadnjim sjedištima. Međutim, ne možete očekivati luksuz. Ovaj auto je kupljen zbog cijene i potrošnje.
Kia Niro 2025 (4.4l/100km)

Kia stalno unapređuje svoj brend, a Niro je dokaz da “krosoveri” mogu biti i ekonomični. Sa kombinovanom potrošnjom od 4,4l/100km i pažljivom vožnjom, verzija FE nadmašuje mnoge druge modele u efikasnosti. Iako je kompaktan, nudi prostor za glavu i noge pozadi, u poređenju sa većim modelima kao što je Honda CR-V. Međutim, njegove performanse su slabije – od 0 do 100 km/h ubrzava za 9,7 sekundi, što je sporo čak i za hibrid.
Vožnja Nira pruža udobnost i ugodnu vožnju, posebno u gradskim uslovima. Ako živite u gradu i želite auto za vikend izlete, Niro je idealan. Njegove kompaktne dimenzije i jednostavno rukovanje olakšavaju vožnju po uskim ulicama i parkiranju.
Josh Max, saradnik Forbesa