Honda CR-V hibrid za 2025: Šta je pokazala test vožnja

LIFESTYLE Forbes 3. jan 2025. 09:17
featured image

3. jan 2025. 09:17

CR-V je kao odličan restoran – obavlja mnoge stvari, većinu njih dobro. CR-V takođe ima jednu od najboljih reputacija u industriji zahvaljujući dugotrajnosti svog motora, niskim troškovima održavanja i visokoj vrijednosti pri prodaji. Na osnovu testiranja koje je obavljeno nedavno, AWD Sport Touring Hybrid pruža sve po čemu je CR-V poznat.

Da li je statusni simbol, automobil koji privlači poglede, zvijer? Nipošto. Honda CR-V hibrid za 2025. godinu je prilično sličan kao model iz 2024.

Izgled

Izgleda moderno i djeluje prilično moćno sa 19-inčnim aluminijumskim točkovima, LED prednjim i zadnjim svjetlima i crnim krovnim nosačima. Ipak, obratite pažnju na to gdje ste parkirali, jer postoji veliki broj CR-V modela i lako se mogu mogu pobrkati.

Foto: Honda

Unutrašnjost

Unutrašnjost CRV-a odmah ostavlja pozitivan utisak zahvaljujući svom čistom, urednom panelu i tri velika, lijepa srebrna dugmeta. Mjenjač je solidan, pa ga možete pronaći, za razliku od točkića ili dugmadi kojima neki proizvođači automobila vole da nas muče.

Standardna oprema uključuje grijanje volana i dvostruku zonu automatske klime. Također, pruža osjećaj prostranosti, udobno smještajući do pet osoba normalnih proporcija, s naglaskom na prostor za noge i prtljažnik, a tu je i gepek koji se otvara bez upotrebe ruku.

Foto: Honda

Motor i potrošnja goriva

CR-V Sport Touring hibrid je opremljen 2.0-litarskim četvorocilindričnim motorom sa Atkinsonovim ciklusom. Uparenim sa dva električna motora, koji zajedno razvijaju 204 konjske snage. Pogon na sva četiri točka je standardan. Troši 6,9 litara u gradu i 5,9 na autoputu.

Cijena

Tri nivoa opreme i njihove cijene su: Sport hibrid po cijeni od 34.350 dolara (33.000 eura), Sport-L hibrid po cijeni od 37.350 dolara (35.900 eura) i moj testirani model, Sport Touring hibrid, sa početnom cijenom od 40.800 dolara (39.000 eura).

Vožnja

CR-V je odmah postao zabavan za vožnju zahvaljujući svom masivnom mjenjaču i agilnosti u vožnji po gradu. Vidljivost je odlična, a udobnost vozila je bila na visokom nivou tokom 500 kilometara koje sam prešao.

Gdje ipak zaostaje? Pri preticanju na nivou ili iznad ograničenja brzine na autoputevima pravi dosta buke. Niste prava „snaga“ ni u SPORT modu, a što prije to shvatite, više ćete uživati u vožnji. Ono što CR-V radi najbolje je prevoz porodica po gradu i na putovanjima. Uz obilje prostora i sve najnovije bezbjednosne funkcije. Takođe bi bio odličan izbor za duga putovanja širom zemlje zbog udobnosti u vožnji i ekonomičnosti potrošnje goriva.

Foto: Honda

Bezbjednosne funkcije

CR-V dolazi sa Honda Sensing paketom, koji uključuje niz naprednih bezbjednosnih i sistema za pomoć u vožnji. Ovaj paket obuhvata: kočenje za ublažavanje sudara, sistem za ublažavanje napuštanja puta, adaptivni tempomat i asistenciju za ostanak u traci. Također, tu su i brojni vazdušni jastuci, kamera za vožnju unazad i senzori za parkiranje.

Zaključak

CR-V ostaje opravdano popularan model, a hibridna verzija dodatno doprinosi njegovoj već odličnoj reputaciji.

Autor: Džoš Maks, saradnik Forbes