The Valla za Forbes BiH: Muzika kao da više i nije bitna, bitni su pratioci na društvenim mrežama

BIZNIS Forbes BiH 25. jun 2024. 16:00
featured image

25. jun 2024. 16:00

“Iz izdavačke kuće su nam rekli da ne žele potpisati ugovor s nama ukoliko nemamo najmanje 50.000 pratilaca na Instagramu ili TikToku’.

Osnovan u Londonu 2019. godine, The Valla bend je poznat po isporuci energičnih, haotičnih i intimnih lajv nastupa. Svoj put su započeli svirajući po prepunim dnevnim sobama širom grada, a nedavno su rasprodali tri samostalna koncerta. Njihova muzika je konstantno prisutna na BBC Introducing i Spotify službenim playlistama. Bend čine George kao vokal, Hamish na bas gitari i Greg na bubnjevima.

U ekskluzivnom intervjuu sa Ikom Ferrer Gotić, otvorili su se o svom putovanju, izazovima i uspjesima u muzičkoj industriji. Sa sve većim prisustvom na društvenim mrežama, bend dijeli uvide o tome kako koriste digitalne platforme za povezivanje sa fanovima i privlačenje pažnje industrije.

The Valla Band

The Valla je započela svoj put sa manje od 50.000 pratilaca na Instagramu, brojkom koja, prema zahtjevima industrije, nije bila dovoljna za sklapanje ugovora sa velikim diskografskim kućama. Sada, sa 85.200 pratilaca, bend govori o ključnoj ulozi društvenih mreža u njihovom usponu.

VALLA: “Mnogo se toga promijenilo. Razgovarali smo sa više diskografskih kuća i ljudi su više zainteresovani za nas. Brojevi na društvenim mrežama su im zaista bitni.”

Bend razmišlja o tome kako se muzički pejzaž evoluirao sa rastom društvenih mreža, poredeći ga sa pred-digitalnom erom.

VALLA: “To je i blagoslov i prokletstvo. Možete dosegnuti milione jednim postom, ali takođe se takmičite sa hiljadama drugih koji rade isto. Nekada je sve bilo u muzici; sada je bitan i doseg.”

Stalno prisustvo na mrežama je svakodnevni posao

Uprkos povećanom broju pratilaca, The Valla ostaje oprezna prema ponudama koje dobija. Njihova strategija angažmana na Instagramu je ključna. Dijele miks zabavnog, relavantnog sadržaja i ličnih priča kako bi se povezali sa svojom publikom.

VALLA: “Objavljujemo kratke, zanimljive videozapise, poput borbi balonima s vodom ili činjenica o bendu. Ljudi vole zaviriti u naše živote.”

Dnevni posao i muzička karijera

Članovi benda su se upoznali preko društvenih mreža, formirajući The Valla bend kakav je danas nakon nekoliko izmjena. Njihova muzika, opisivana kao uzbudljive melodije o sretnim i tužnim iskustvima, rezonira sa širokom publikom.

Balansirajući dnevne poslove sa muzičkom karijerom, bend posvećuje vrijeme svake sedmice specifično za kreiranje sadržaja za društvene mreže, ističući zahtjevnu prirodu održavanja aktivnog online prisustva. Svaki član ima dnevni posao, što dodatno komplikuje njihove rasporede. Greg je učitelj, Hamish radi u maloprodaji, dok George radi u teatru.

Finansiranje sna

The Valla sama finansira sve svoje projekte, od snimanja do muzičkih spotova, naglašavajući svoju posvećenost i strast.

VALLA: “Sve dolazi iz naših džepova ili novca zarađenog od naše muzike. Sve je samofinansirano.”

Sa snovima o nastupima širom svijeta i sviranju na renomiranim festivalima poput Glastonburyja i Coachelle, bend naporno radi iza kulisa kako bi ove aspiracije postale stvarnost.

VALLA: “Želimo svirati širom svijeta, nastupati uživo i biti na velikim festivalima. To je naš san.”

Priča The Valle je priča o upornosti, strasti i strateškom korištenju društvenih mreža za izgradnju posvećene publike i privlačenje pažnje industrije. Njihovo putovanje služi kao inspirativan primjer za sve ambiciozne umjetnike koji se kreću modernim muzičkim pejzažom.