Poznato za koliko će Prada akvizirati Versace

BIZNIS Amela Keserović Polić 6. mar 2025. 13:04 > 6. mar 2025. 13:05
featured image

6. mar 2025. 13:04 > 6. mar 2025. 13:05

O Pradinoj namjeri da kupi modnog giganta Versace govori se od prošle godine, međutim, čini se da su pregovori o akviziciji sada pri kraju i da će posao biti završen uskoro. Prema posljednjim izvještajima medija Prada će akvizirati  Versace od Capri Holdingsa za oko 1,5 milijardi eura. Kako je ranije izvijestio Bloomberg, ugovor bi mogao biti finaliziran do kraja ovog mjeseca.

Versaće, poznat po prepoznatljivim motivima inspirisanim antičkom Grčkom, uključujući kultni logo Meduze, koji simbolizuje moć i neodoljivu privlačnost, osnovao je Gianni Versace 1978. godine. Nakon njegive smrti, kada je ubijen u julu 1997. godine ispred svog doma, poslovnu palicu nad brendom preuzima njegova sestra Donatella Versace, koja je nastavila kreativni put svog slavnog brata, zadržavajući brend u samom vrhu modne scene.

Nakon smrti brata Giannija, Versace je preuzela njegova sestra Donatella, uspješno ga držeći u vrhu modne scene, Foto: Landi/Fotogramma / Zuma Press / Profimedia

Pored visoke mode, Versace nudi širok spektar luksuznih proizvoda – od parfema i modnih dodataka do nameštaja i kućnog dekora, te je omiljena marka brojnih celebrityja. U kojem pravcu će se njegova estetika mijenjati, onog dana kada ga, i ako, preuzme Prada, još uvijek nije jasno. Ono što je svakako ohrabrujuće je da je Prada jedan od rijetkih modnih brendova koji uprkos krizi bilježi rast poslovanja i povećava finansijsku dobit. S druge strane, Versace je u septembru prošle godine objavio pad prihoda od 28 posto i operativni gubitak od tri miliona dolara.

Capri Holdings je 2018. godine kupio Versace za približno 2,12 milijarde dolara.

Cijela priča o akviziciji počela je nakon što je propao pokušaj američke kompanije Tapestry da preuzme Capri za 8,5 milijardi dolara, zbog regulatornih prepreka. Osim toga, Capri Holdings, koji je 2018. godine kupio Versace za približno 2,12 milijarde dolara, suočava se s padom prihoda, te razmatra strateške mogućnosti i stavljanja fokusa na brend Michael Kors. Tokom novembra 2024., kompanija je prijavila znatno lošije kvartalne rezultate od očekivanih, što je djelimično povezano sa globalnim padom interesovanja za luksuzne proizvode.