Posebno izdanje Nevere u decembru na aukciji, početna cijena tek četvrtina prodajne

BIZNIS Forbes Hrvatska 11. dec 2024. 12:54
featured image

11. dec 2024. 12:54

Aukcijska kuća Sotheby’s u decembru će zainteresovanima ponuditi automobil Rimac Nevera Time Attack proizveden 2023. godine.

Prema informacijama portala CarAndDriver, cijena nove Nevere Time Attack iznosi tri miliona dolara, odnosno 2,85 miliona eura. Automobil koji će se prodavati na aukciji je proizveden 2023. godine, a prešao je tek 2.912 kilometara. Početna cijena iznosiće 700.000 dolara, ali to nije neuobičajeno, s obzirom na to da i drugi ponuđeni automobili često imaju relativno nisku početnu cijenu.

Foto: Rimac

Kao lokacija automobila navodi se gradić Zionsville u Indiani. Čini se da se automobil prodaje već neko vrijeme. Na Internetu je moguće pronaći objavu kompanije-prodavača luksuznih automobila Graham Rahal Performance iz avgusta, kad su ga nudili zainteresovanim kupcima. Predstavljali su ga kao jedini Rimac Nevera Time Attack u SAD-u. S obzirom da je on i dalje na njihovom popisu automobila koji se prodaju, može se naslutiti da su se na aukciju odlučili nakon što ga nisu uspjeli prodati regularnim putem.

Rimac Nevere ne prodaju se lako

Prema izvještaju CARFAX-a, Graham Rahal Performance ponudio ga je na prodaju 1. avgusta 2024. godine. Tada mu je na kilometar satu pisalo 1.303 kilometara. U prvoj polovini novembra servisiran u Naples Motorsportsu kad je imao 2.901 kilometar.

Globalna prodaja Rimac Nevera nije išla željenom brzinom, pa još nije ispunjen plan od 150 najavljenih primjeraka. U 2023. godini i do polovine 2024. godine Bugatti-Rimac je kontinuirano komunicirao o oko 50 prodatih primjeraka. Čini se da su priliku za povećanje prodaje vidjeli u izradi posebnih modela, pa su osim Time Attacka, do sada napravljena posebna izdanja Rimac Nevera 15th Anniversary Edition i Rimac Nevera R.

Uzrok slabije prodaje Nevere vjerovatno je to što se radi o relativno novoj marki, ali ni prodaja drugih električnih hiperautomobila ne ide u skladu s očekivanjima. Kako je direktor Bugatti-Rimca Mate Rimac to shvatio iz prve ruke, predlagao je da Bugatti Tourbillon ne bude električni automobil bude hibrid. Folksvagen (Volkswagen) grupa s kojom Rimac dijeli vlasništvo Bugatti-Rimca to je prihvatila što se pokazalo izvrsnim potezom. Osim što su komentari ljubitelja automobila na Internetu bili vrlo pozitivni, brzo je prodato svih 250 komada. Doduše, treba uzeti u obzir i da su prethodni Bugattiji izrađeni u više primjeraka. Napravljeno je 450 komada Bugatti Veyrona i 500 primjeraka Bugatti Chirona.

Bojan Bajgorić Šantić, Forbes Hrvatska