Najvrijedniji automobilski brendovi u svijetu – tri marke dominiraju tržištem
Marka Tesla rangirana je kao najvrednija marka automobila na svijetu 2024. godine, s vrijednošću od otprilike 71,9 milijardi američkih dolara. Toyota, lider 2020., sada je drugoplasirana, a slijedi je BMW.
Tesla ostaje u vodstvu
Tesla je, navodi izvještaj Statiste, sigurno pravio uspon na ljestvici najvrjednijih svjetskih marki automobila, dosegnuvši vrh 2021. Tesla, Inc., osnovana 2003. kao Tesla Motors, sjevernoamerički je proizvođač električnih vozila i automobila s čistom energijom sa sjedištem u Palo Altu u Kaliforniji. Njegov
prihod u fiskalnoj godini 2023. dosegnuo je gotovo 96,8 milijardi američkih dolara, a Tesla Model Y bio je najprodavaniji plug-in model električnog vozila u svijetu te iste godine.
Druge vrijedne marke
Toyota, drugoplasirana, pododjel je Toyota Motor Company, osnovane kasnih 1930-ih. Japanski proizvođač jedna je od najvećih firmi u globalnoj automobilskoj industriji i aktivan je u raznim segmentima, uključujući SUV vozila i crossovere, kamione i motocikle. Automobilske marke kao što su BMW i Mercedes-Benz također su dospjele na popis najvrjednijih marki automobila u svijetu. Njemačka Mercedes-Benz grupacija sklapa luksuzne i crossover automobile, a odvojila se od Daimler Trucka 2021.
S oko 11,2 miliona jedinica, Toyota Motor Corporation ostala je iznad svog najvećeg rivala, Volkswagen grupe, kao najveći svjetski proizvođač motornih vozila. Oba proizvođača prodaju motorna vozila pod različitim markama. Dok Toyotin bilans prodaje uključuje prodaju njenih marki Daihatsu i Hino, Volkswagen Grupa je isporučila oko 9,24 miliona vozila, uključujući limuzine, sportska vozila i kompaktne automobile kao svoje najbolje marke putničkih automobila, kao i kamione pod svoje četiri marke transportnih vozila.