Kako je Dacia pobijedila Golf i Clio
Dacia Sandero je postigla izuzetan uspjeh u 2024. godini, postavši najprodavaniji automobil u Evropi. Samo u prvoj polovini godine, ostvarila je globalnu prodaju od 164.789 automobila, što je povećanje od 18,5 posto u odnosu na prethodnu godinu, nadmašivši tako popularne marke poput Renault Clia i Volkswagen Golfa. Od svog debija 2008. godine, prodano je više od 3,1 miliona jedinica Sandera koji se ističe kako svojom cjenovnom pristupačnošću (početna cijena oko 13.795 funti), ali isto tako i modernim tehničkim i sigurnosnim sistemima. Podaci iz prve polovine godine pokazuju da je Dacia Sandero zabilježila veću prodaju od bilo kojeg drugog automobila, a glasnogovornik kompanije ima i objašnjenje zašto je tako:
“Otkako je prvi put predstavljena 2008. godine, prodano je više od 3,1 milion primjeraka, što pokazuje da Dacijina formula ponude svih bitnih stvari u modernom, robusnom i pristupačnom paketu nastavlja nailaziti na naklonost sve većeg broja kupaca”, kažu u Daciji.
Prema podacima Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) posebno se ističe njen uspjeh na tržištima poput Rumunije, gdje je Dacia poznata po svojoj pristupačnosti.
Početni model Dacie Sandero sada dolazi sa unaprijeđenom opremom, klima uređajem, tempomatom s limitatorom brzine, električnim prednjim prozorima i mnogim sigurnosnim pomagalima, osim toga, Dacia je implementirala inovativne tehnologije kao što je Dacia Media Control sistem, koji omogućava integraciju pametnih telefona s infotainment sistemom vozila. Ovaj sistem doprinosi boljoj povezanosti vozača s vozilom, čineći vožnju ugodnijom i sigurnijom.
Ukoliko podatke analiziramo na godišnjem nivou, tržišni udio Dacie nije zanemariv, porastao je sa 4,3 na 4,4 posto, čime se Dacia u Evropi pozicionirala ispred renomiranih brendova kao što su: Opel, Citroën, Fiat, Kia, Hyundai, Ford i Volvo. Samo za jedan mjesec, 11. ove godine, Dacia je zabilježila prodaju od 49.352 vozila, što je povećanje od 4,8 posto.
Dacia je osnovana 1968. godine, a postala je prepoznatljiv brand kada ju je Grupa Renault ponovo pokrenula 2004. godine, šireći je na evropsko i mediteransko tržište. Najbolji opis ove marke je da ona nudi najblje za pristupačnu cijenu, što je i razlog njenog uspona u prodaji. Od svog ponovnog pokretanja 2004. godine, Dacia koja je prisutna u 44 zemlje, prodala je više od osam miliona vozila.