Četiri načina da sredite svoj Linkdin profil kako biste privukli pažnju regrutera

BIZNIS Forbes 30. sep 2024. 14:01
featured image

30. sep 2024. 14:01

Linkdin (Linkedin) je poznat kao društvena mreža za profesionalce. Većina ljudi misli da se ova platforma svodi samo na ažuriranje profila, povezivanje sa stručnjacima iz industrije i direktno prijavljivanje za poslove. Međutim, postoji mnogo toga što možete da uradite kako biste olakšali pronalaženje sljedećeg posla, ako iskoristite njen pun potencijal.

Jedna studija je pokazala da kandidati sa sveobuhvatnim Linkdin profilom imaju 71% veću šansu da budu pozvani na razgovor za posao. Zato izdvojite vrijeme. Iskoristite ove četiri funkcije i pretvorite potragu za poslom iz rutinske aktivnosti u proaktivnu.

Dodajte vještine na svoj Linkdin profil

Imati odgovarajući skup vještina za posao ostaje važan faktor koji menadžeri za zapošljavanje uzimaju u obzir prilikom razmatranja vaše prijave. Neki se oslanjaju na Linkdin algoritam koji koristi vještine kako bi spojio kandidate sa oglasima za posao. Imati prave vještine na svom profilu može značajno da poveća vaše šanse da dobijete posao. Dodavanje vještina na vaš profil, kako tehničkih tako i mekih vještina, posebno je korisno za regrutere koji pretražuju profile. To vas izdvaja od drugih kandidata sa sličnim radnim iskustvom. Samo dodavanje najmanje pet vještina povećava broj pregleda vašeg profila 17 puta i šanse da budete kontaktirani.

Kad god dodate vještine na svoj profil, vaše konekcije mogu da ih potvrde, što služi kao dokaz vaših sposobnosti. Vjerovatnije je da će vas poslodavci smatrati pouzdanim. To je zato što te vještine nisu samo vaš lični iskaz, već ih prepoznaje vaša mreža. Možete da zamolite kolege, saradnike i menadžere da potvrde vaše vještine. Posebno kada je riječ o onim najrelevantnijim za vašu potragu za poslom. Pored toga, možete polagati i testove vještina na Linkdinu kako biste potvrdili svoje znanje i zaradili bedževe.

Tražite preporuke na Linkdin profilu

Linkdin je u velikoj mjeri povezan sa izgradnjom mreže i povezivanjem sa ljudima, zato se ne ustručavajte da se obratite ljudima i pošaljete zahtjev za povezivanje. Na kraju krajeva, to su i osobe koje regruteri i menadžeri za zapošljavanje kontaktiraju za preporuke.

Shutterstock

Možete se obratiti ljudima koji su već u vašoj mreži i koji vas poznaju kako bi vas preporučili određenoj kompaniji ili za neku poziciju, ili možete da počnete da se povezujete sa ljudima iz mreže te kompanije. Kada šaljete zahtjev, uključite personalizovanu poruku i spomenite zajedničke veze, zajednička interesovanja ili razloge zbog kojih se divite njihovom radu i kompaniji. Kada tražite preporuku, budite jasni u vezi sa pozicijom koja vas zanima i zašto ste dobar kandidat za tu ulogu sa svojim vještinama i iskustvom.

Dajte im nedjelju ili dvije da odgovore, a ako se ne jave odmah, možete ih podsjetiti. Bez obzira da li vam pruže preporuku ili ne, uvijek im zahvalite na vremenu i razmatranju.

Budite kreativni

Biti profesionalan ne znači da treba da potisnete svoju kreativnost. Postoji mnogo načina da pokažete svoju kreativnost na profesionalnoj platformi kao što je Linkdin. Počnite sa privlačnim naslovom. Na primjer, umjesto „Marketing menadžer“, možete napisati „Kreativni pripovijedač i menadžer marketinga vođen podacima za unapređenje rasta brenda“.

Odjeljak „O meni“ iskoristite maksimalno. To ćete učiniti tako što ćete vaš CV urediti da bude zanimljiv. Uvedite svoju ličnost u tekst tako što ćete podijeliti šta vas uzbuđuje u vašoj oblasti, koje vrijednosti imate u karijeri ili lične anegdote koje ističu vašu kreativnost. Ne bojte se da podijelite tekst na kratke pasuse ili liste sa tačkama kako bi bio lakši za čitanje.

Redovno objavljivanje sadržaja, poput članaka, fotografija ili kratkih klipova, takođe će pokazati vašu stručnost i kreativno razmišljanje. Podijelite uvide, mišljenja ili inovativne ideje kako biste se pozicionirali kao lider u svojoj oblasti. Balansiranje kreativnosti i profesionalnosti može vam pomoći da se izdvojite i privučete prave prilike.

Budite u interakciji sa kompanijom i ključnim ljudima

Foto: Shutterstock

Više nije toliko teško uspostaviti kontakt sa milijardu korisnika Linkdina širom svijeta. Jedan klik na dugme vam omogućava da pošaljete zahtjev za povezivanje, a čak možete da dodate i ličnu bilješku kako bi vaš zahtjev bio iskreniji i povećao šanse da bude prihvaćen. Strateška interakcija sa Linkdin stranicom kompanije za koju se prijavljujete i njenim ključnim ljudima može značajno da poveća šanse da budete primijećeni, izgradite odnose i na kraju, dobijete posao.

Zapravo, pratite kompaniju na Linkdinu, jer to signalizira vaše interesovanje njihovom timu za zapošljavanje, i ostvarite interakciju sa njihovim sadržajem. Lajkujte, komentarišite ili dijelite postove kompanije pažljivo i dodajte promišljene uvide ili postavite pitanja kako biste bili primijećeni.

Kada se povezujete sa ključnim ljudima, poput menadžera za zapošljavanje, lidera tima ili HR predstavnika, personalizujte zahtjev za povezivanje tako što ćete spomenuti nešto specifično, poput postignuća kompanije, članka koji ste napisali ili zajedničkih interesovanja. To pokazuje da ste uradili domaći zadatak i da ste iskreno zainteresovani da se povežete. U interakciji sa njima možete takođe i da saznate više o kulturi kompanije i dinamici rada, kao i da dobijete savjete o apliciranju. Ove veze mogu da postanu vaši interni zagovornici.

Manje poznate funkcije Linkdina mogu da unaprijede vašu strategiju potrage za poslom i da vam pomognu da se istaknete na pretrpanom tržištu. Time se strateški pozicionirate u povezivanju sa regruterima. Pokažite stručnost i dobićete posao iz snova. Imajte na umu da se na Linkdinu svakog minuta zaposli sedam osoba, pa nemojte da propustite sjajne prilike i iskoristite maksimalno platformu!

Šo Devan, saradnik Forbesa

4 Ways To Optimize Your LinkedIn Profile To Get Noticed By Recruiters