Adidas i Njemačka fudbalska reprezentacija ponovo na naslovnicama, sportski div zabranjuje kupovinu personaliziranog dresa sa brojem 44
Ljubitelji fudbala više neće moći kupovati Adidasov personalizirani dres Njemačke fudbalske reprezentacije sa brojem 44. Sportski div donio je ovu odluku jer font broja podsjeća na nacističku simboliku SS.
SS (Schutzstaffel), bila je paravojna organizacija Trećeg Reicha Adolfa Hitlera, a znak je razvijen davne 1929., te je korišten kao simbol nacističkog SS korpusa, koji je između ostalog upravljao njemačkim logorima tokom Drugog svjetskog rata.
Glasnogovrnik Adidasa Oliver Brüggen, negira da postoji namjeran čin iza ove slučajnosti.
“Kao kompanija radimo na suzbijanju ksenofobije, antisemitizma, nasilja i mržnje u svim oblicima”, kazao je Brüggen za BBC i dodao: “Blokirat ćemo personalizaciju dresova.”
Da je dizajn dresa problematičan, ranije je posumnjao i njemački historičar Michael König, kazavši da je “vrlo upitan”.
Odnos između Adidasa i Njemačke fudbalske reprezentacije u žiži je bio ranije, ali ne zbog nacističke simbolike već prekida dugogodišnje poslovne saradnje, kada je Njemačka reprezentacija najavila da će prijeći na Nike.