Firma koja posluje i u BiH dovodi čuveni modni brend u susjedstvo, može li Sarajevo biti sljedeća adresa?

featured image

6. jan 2025. 08:50

Da će Beograd biti jedna od adresa u kojoj bi svoju prodavnicu trebao imati i prestižni Louis Vuitton brend, bila je najava srbijanskog predsjednika Aleksandra Vučića. Međutim, da u glavni grad Srbije stiže čuveni modni brend Victoria’s Secret & Co nije najava već sigurna stvar.

Kako piše srbijansko izdanje Forbesa u tržnom centru Ušće u maju se očekuje otvaranje radnje čuvenog brenda, koji će svoj prodajni prostor imati u prizemlju tržnog centra, u prodavnici površine od skoro 500 metara kvadratnih ističući da Victoria‘s Secret, koji je najprepoznatljiviji po donjem vešu za žene, spavaćicama, odjeći za sportske aktivnosti i plivanje, kao i parfemima i proizvodima za njegu kože u Srbiju dovodi kompanija SF1 Group.

Pomenuta firma  koja je sklopila partnerstvo sa Victoria’s Secret na tržištima Srbije, Slovenije, Slovačke, Malte i Kipra, posluje na 12 tržišta, među kojima i u BiH.

Kako smo ranije pisali, BiH još uvijek nije tržište na kojem svoje prodavnice otvaraju prestižni modni brendovi, naročito ne oni, premium.

“Potrošnja na luksuznu robu vezana je uvijek za životni standard i veličinu tržišta u kvantitativnom smislu, tj. za broj potrošača takvih proizvoda, kod nas ni jedan ni drugi pokazatelj nisu baš optimistični. Prije svega, malo smo tržište, a i nemamo visok životni standard. Postoje male države po broju stanovnika kao što je BiH, ali imaju jako visok životni stanard i kod njih postoje trgovine ovoga tipa na svakom uglu. Mislim da smo za luksuz još uvijek možda nezanimljivi globalnim kompanijama koje se bave prodajom luksuza”, kaže za Forbes BiH Julijan Komšić, direktor Agencije za istraživanje Ipsos u BiH.

Iako Victoria's Secret brend pripada cjenovnom razredu koji bi mogla priuštiti i skromnija tržišta, o otvaranju njihove prodavnice u Sarajevu se ne govori još uvijek.