H&M zaradio 62 posto više u svom prvom fiskalnom polugodištu, ali borba za kupce još nije završena
Švedski tekstilni lanac Hennes & Mauritz (H&M) ostvario je neto dobit od 551 milion eura od decembra prošle godine do maja 2024., što je i prvi fiskalni presjek za kompaniju. Kako su saopćili iz H&M-a ostvarena neto dobit je za 62 posto veća nego u istom razdoblju prošle godine. Bruto marža u proteklih šest mjeseci iznosila je 54 posto, u poređenju sa 50 posto u istom razdoblju prethodne godine. Neto prodaja skandinavske kompanije iznosila je 10.040 miliona eura, 0,7 posto više od prihoda iz prethodne godine.
Jak, sa solidnom finansijskom pozicijom
“Ostvarili smo svoje najbolje rezultate u drugom tromjesečju”, kazao je Daniel Ervér, izvršni direktor H&M-a, istaknuvši da za kompaniju postoje dobri uvjeti za nastavak profitabilnog i dugoročno održivog rasta.
Svjestan i životnog standarda kupaca, dodao je kako “H&M ostaje jak sa solidnom financijskom pozicijom, snažnim novčanim tokom i poboljšanom profitabilnošću i prodajom iako je situacija i dalje neizvjesna zbog pritiska visokih troškova života za domaćinstva.
Uprkos velikom povećanju neto dobiti, švedski tekstilni lanac je također priznao kako očekuje pad prodaje za mjesec juni i to za šest posto u lokalnim valutama u poređenju s istim razdobljem prošle godine.
“Uglavnom je povezan s Evropom gdje vrijeme ima značajan utjecaj na naše kratkoročno trgovanje”, rekao je Erver na konferenciji za novinare pojasnivši kako, iako će to biti malo teže, ovaj lanac neće odustati od svog cilja postizanja operativne marže od 10 posto za 2024.
Manji popusti u junu, veći u drugoj polovini godine
“Vanjski faktori koji utječu na naše troškove nabavke i prihode od prodaje, uključujući materijale i stranu valutu, imat će negativniji učinak nego što smo očekivali u drugom polugodištu”, kazao je najavivši kako će kompanija jačati rast prodaje u drugoj polovini godine, tako što će, pojasnio je njen izvršni direktor, u drugoj polovini godine uvesti nešto veće popuste.
“Grupacija je ponudila manje popusta na asortiman u junu, što je dugoročno pozitivan znak, ali je imalo negativne efekte na ovaj mjesec”, priznao je Erver na konferenciji za novinare.
H&M ima tri problema, kao i sve druge kompanije ovoga tipa i on se borio da ponovo pridobije kupce, jer je inflacija “pojela” , zaostaje za Inditexom (u čijem vlasništvu je Zara), a kao treći problem, za vratom diše i grupa za brzu modu Shein, osnovana u Kini, koja se ekspresno širi Evropom i planira izlazak na berzu u Londonu.