LinkedIn je opet online nakon što je hiljade korisnika prijavilo probleme
Linkedin je ponovo na mreži od srijede nakon što su desetine hiljada korisnika prijavili prekide na stranici za profesionalno umrežavanje, prema Downdetectoru. Prekid je trajao oko sat vremena, prema LinkedIn-ovom izvještaju.
LinkedIn je potvrdio prekid rada na X-u, rekavši da njegovi timovi rade na rješavanju problema.
Korisnici koji pokušavaju pristupiti platformi u vlasništvu Microsofta dočekani su sa errorom na web stranici.
„Izgleda da smo naišli na grešku“, piše na stranici.
U aplikaciji je na stranici pisalo da LinkedIn “ima problema s učitavanjem ove stranice”.
Oko 16 sati po istočnom vremenu, čak 44.000 korisnika je prijavilo probleme. Međutim, izvještaji su pali na oko 25.000 do 16:35 po istočnom vremenu, a predstavnik LinkedIn-a je potvrdio da je stranica ponovo u funkciji.
Downdetector mjeri samo greške koji su sami prijavili i možda neće u potpunosti pokazati opseg prekida veze.
Problemi na LinkedInu dolaze dan nakon široko rasprostranjenih prekida rada na drugoj platformi društvenih medija, Meta. Na dva sata, Facebook i Instagram su u utorak ugasili hiljade korisnika zbog onoga što je kompanija nazvala “tehničkim problemom”.
Čak 500.000 korisnika Facebooka prijavilo je probleme stranici u utorak, navodi Downdetector, a prenosi CNN.