Superbowl ostvario rekordnih 123 miliona gledalaca: Najgledanija televizijska emisija od Apola 11
Intriga oko prisustva Taylor Swift, drugi ikada produžetak u finalu i Usherov nastup u poluvremenu doprinijeli su povećanju gledanosti, što je dovelo do obaranja rekorda – 123,4 miliona ljudi je pratilo prenos, što ga je učinilo najgledanijim Superbowlom ikada.
Prema CBS Sports-u, na CBS-u, Paramount+ i Nickelodeon-u, u prosjeku je 123,4 miliona gledalaca pratilo pobjedu Kanzas Sityja nad San Franciscom u produžetku.
To nadmašuje prošlogodišnju veliku utakmicu – koja je držala rekord kao najgledaniji Supebowl i drugi najgledaniji program ikada, sa 115,1 milion gledalaca – ali nije dostigla 150 miliona ili više gledalaca koliko bi bilo potrebno da sruši sletanje na Mjesec 1969. godine sa trona najgledanijeg programa u historiji.
Bio spreman na uspjeh od samog početka
Superbowl LVIII je bio spreman za uspjeh od samog početka – sa Kanzansom koji brani titulu šampiona protiv SF 49-sima, Swift koja leti preko cijelog svijeta kako bi vidjela svog dečka Travisa Kelsija kako igra nakon nastupa na turneji u Japanu i Usher koji izvodi set s Aliciom Keys, Ludacrisom i Litlle Johnom (glasine o nastupu Jusitna Biebera se nisu ostvarile).
Wall Street Journal, Deadline i NBS news su među onima koji su ranije predvideli da će Superbowl emitovan na CBS-u, Nickelodeon-u i Paramount+ biti konkurentan u poređenju sa prošlogodišnjom rekordnom gledanošću Superbowla.
Prije nedjeljne utakmice, Superbowl utakmice su činile osam od 10 najgledanijih programa u historiji, prema Deadlineu – deseti najgledaniji bio je govor predsjednika Richarda Nixona o ostavci emitovan iz Ovalnog kabineta 1974. godine, a najgledaniji program svih vremena je slijetanje na Mjesec Apola 11, koji se izdvaja sa 150 miliona gledalaca.
Prethodni Superbowl bio najgledaniji do sad
Prošlogodišnji meč između Eagelsa i Chiefsa bio je prethodno najgledaniji Superbowl ikada, zatim utakmica New England Patriotsa protiv Seatlle Seahawksa 2015. godine (114,4 miliona), utakmica Ramsa i Bengalsa 2022. godine (112,3 miliona) i meč Sehawksa i Bronckosa 2014. godine (112,2 miliona).
Superbowl je pokazao da je vrhunac impresivne godine za NFL utakmice – utakmice tokom redovnog dijela sezone 2023. privukle su prosječno 17,9 miliona gledalaca, pokazuju podaci Nielsena, što je povećanje od 7% u odnosu na prethodnu godinu i najviše od 2015.
Rast se nastavio i u plej-ofu – 12 plej-of utakmica koje su vodile do nedjeljnog Superbowla u prosjeku su imale 38,5 miliona gledalaca na TV-u i platformama za strimovanje, izvjestio je AP, što je povećanje od 9% i najgledaniji plej-of u posljednjih najmanje 35 godina.
Superbowl 2024. godine bio je prepun viralnih priča. Pred utakmicu, navijači su bili zabrinuti da Swift neće moći da obiđe svijet kako bi vidjela Kelcea kako igra, pa je Ambasada Japana u Vašingtonu izdala saopštenje potvrđujući da će „očarati japansku publiku“ i „udobno“ stići u Las Vegas prije početka utakmice.
Ljubitelji nastupa na poluvremenu bili su ubijeđeni da će pop zvijezda Justin Bieber nastupiti zajedno sa svojim mentorom Usherom na sceni.
Fanovi razočarani
Glasine su još više pojačane kada se kanadski pjevač pojavio u Las Vegasu prije utakmice. Iako je prikazan u loži sa svojom suprugom, Bieber se nije pojavio na sceni, što je dovelo do toga da hiljade fanova izraze razočaranje na društvenim mrežama.
Druge priče koje su podstakle interesovanje za utakmicu: to je prvi Superbowl koji je održan u Las Vegasu; Chiefsi su bili prvi tim tokom poslije nekoliko decenija koji su bili na putu da osvoje titulu uzastopnih šampiona; kvoterbek San Franciscka Brock Purdy imao je nešto da dokaže, a naslijeđe trenera Chiefsa Andy Rida zainteresovalo je NFL navijače kao i pitanje da li će ostvariti treću pobjedu na Superbowlu u pet sezona.
Kaznas Sity Chiefi su pobjedili San Francisco 49-se sa tri poena razlike (25:22) u produžetku. Bio je to drugi Superbowl koji je otišao u produžetak. Nakon utakmice, više igrača San Francisca priznalo je da nisu bili spremni na takav ishod i nisu bili svesni plej-of pravila produžetka NFL-a.
Meri Vitfil Rolofs, Novinarka forbes