Svaki Amerikanac će tokom prazničnih kupovina u prosjeku potrošiti 1.652 dolara
William Skipworth, novinar Forbesa
Prodaja na Crni petak ove godine mogla bi dostići 9,6 milijardi dolara, i tako povećati dosad potrošenih 76,7 milijardi dolara tokom praznične sezone od 1. novembra do prošlog četvrtka, prema analizi kompanije Adobe.
Nacionalna federacija maloprodaje procjenjuje da će ukupna potrošnja tokom novembra i decembra iznositi između 957,3 i 966,6 milijardi dolara.
To bi bilo povećanje od 3-4% u odnosu na 2022. i postavljanje novog rekorda.
Međutim, uprkos postizanju novog rekorda, potrošnja raste sporijim tempom u poređenju s prethodnim godinama – potrošnja tokom praznične sezone 2022. premašila je 2021. za 5,4%, 2021. je bila veća od 2020. za 12,7%, a 2020. je bila veća od 2019. za 9,1%, prema podacima Nacionalne federacije maloprodaje.
Takođe, prema istraživanju kompanije Deloitte, potrošači planiraju da potroše prosječno 1.652 dolara tokom praznične sezone, što je prvi put više od pretpandemijskih brojki – potrošači su planirali potrošiti 1.496 dolara tokom 2019. prema anketi iz te godine.
Adobe navodi da su najbolje ponude za televizore bile u petak, dok je subota donijela najbolje ponude za računare, a nedjelja za igračke i odjeću. Ponedjeljak će biti najbolji dan za kupovinu namještaja i elektronike.
U ponedjeljak će se online prodavci pridružiti „Cyber ponedjeljkom“, online varijantom predbožićnog rasprodajnog showa Crnog petka. Adobe predviđa da će Cyber ponedjeljak donijeti 12 milijardi dolara prihoda, čak više od Crnog petka.
Adobe predviđa da će cijela „Cyber sedmica“ – sedmica koja uključuje Dan zahvalnosti, Crni petak i Cyber ponedjeljak – donijeti 37,2 milijarde dolara online potrošnje, što je povećanje od 5,4% u odnosu na isti period 2022. godine i predstavlja 16,8% praznične sezone.