Infinix ima telefon sa BMW dizajnom već za 190 eura
Saradnja azijskih proizvođača telefona s luksuznim brendovima nije novost, ali vrlo rijetko po ovoj cijeni.
Azijski brendovi telefona vole da izdaju specijalna izdanja koja su zapravo postojeći telefoni sa novom bojom, često upareni s logotipom drugog brenda. Trenutno, na Olimpijskim igrama, svaki sportista je dobio „Olimpijsko izdanje“ Galaxy Z Flip 6, a ranije ove godine testirao sam Honor savitljivi telefon s Porsche logotipom.
Infinix, koji je relativno nov na globalnoj sceni telefona, ne želi da bude izostavljen. Tako je tehnološka firma sa sjedištem u Šenženu udružila snage s BMW Designworks kako bi lansirala brendiranu verziju Note 40 telefona.
Infinix naglašava da, za razliku od drugih brendova koji ograničavaju svoja specijalna izdanja na najviši model, što podiže cijenu, cijela Note 40 serija dobija BMW Designworks tretman, što znači da čak i osnovni model koji počinje od 190 eura dobija ovaj specijalni dizajn.
Jedinica koju sam testirao je najviši Pro Plus model, koji je i dalje cjenovno pristupačan sa svojih 300 eura. Telefon dolazi sa ekranom od 6.8 inča, sa osvježavanjem do 120Hz, Dimensity 7020 čipom, baterijom od 4.600 mAh, u veoma tankom kućištu od 8,1 mm.
Konstrukcija je solidna, a telefon izgleda kao premijum model. Dok modul kamere ima tri sočiva, zapravo postoji samo jedna korisna kamera od 108 megapiksela. Ostale dvije su uglavnom beskorisni senzori od dva megapiksela. Nedostatak ultraširoke kamere ili telefoto sočiva je upadljiv, čak i uzimajući u obzir cjenovni rang.
Šta ovaj telefon čini BMW telefonom? Pozadinski dizajn je urađen u saradnji s BMW Designworks, uključujući boju, materijal i završnu obradu. Poleđina telefona ima suptilan teksturirani uzorak koji podsjeća na krilo.
Prije nekoliko mjeseci testirao sam standardnu verziju istog telefona bez BMW brenda, i performanse su bile zadovoljavajuće za ovaj cjenovni rang. Nova BMW verzija se neće razlikovati po performansama, iako ima BMW Designworks tematske pozadine i ikone aplikacija. Sve u svemu, ovo je uglavnom površinsko brendiranje koje ne mijenja način na koji telefon funkcionira.
Ali cijena je prava. Počevši od samo 190 eura do maksimalno 300 eura, ovo je veoma pristupačan kolekcionarski predmet za one koji su zaljubljenici u luksuzne brendove automobila.
Autor: Ben Sin, saradnik Forbesa