Novo priznanje za brend Zvekir, o njemu će se učiti u knjigama

LIFESTYLE Forbes BiH 18. jun 2025. 13:49
featured image

18. jun 2025. 13:49

U moru startupa koji se bore za pažnju, Zvekir.ba nikada nije birao lakši put. Ovaj domaći brend, izgrađen na spoju tradicije, savremenog dizajna i dubokog poštovanja prema bosanskohercegovačkom identitetu, od samog početka nije igrao po pravilima – i upravo zato je danas postao primjer uspjeha koji nadahnjuje.

Zvekir je javnosti poznat po prvom bosanskohercegovačkom gadgetu za mobitel, autentičnim modnim dodacima Zvekir brošu i manžetnama, a sada Zvekir sada dobiva novo, snažno priznanje: priča o ovom brendu postala je dio knjige „Marketing u malom biznisu“, autora Adija Alića i Denisa Berberovića, objavljene pri Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu.

Zvekir

Knjiga je namijenjena studentima treće godine smjera Marketing, ali i vlasnicima malih biznisa koji nemaju formalno ekonomsko obrazovanje. Piše jednostavnim, razumljivim stilom, a svako poglavlje prati praktični primjer. Nisu to primjeri iz Silicijske doline – autori su svjesno birali male biznise iz Bosne i Hercegovine, kako bi uvažili specifičan poslovni kontekst u kojem ti biznisi nastaju, rastu i opstaju. Upravo zato je Zvekir uvršten: kao stvaran dokaz da se i u lokalnim uslovima može graditi snažan brend.

„ Zvekir u knjizi ‘Marketing u malom biznisu'je više od priznanja – to je način da generacijama studenata ostavimo trag. Primjer da se i iz ove zemlje, sa idejom, vjerom u sebe i uz podršku ljudi koji vjeruju u vas, može graditi nešto vrijedno i autentično. Vjerujem da je znanje koje sam stekla na dodiplomskom i magistarskom studiju na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu bilo važan temelj tog puta.“

Minela Jašar Opardija/Zvekir

Uloga Zvekira u knjizi nije samo inspirativna – ona je ilustrativna. Pokazuje kako se teorijski marketinški koncepti mogu razumjeti i primijeniti kroz stvarne primjere s našeg tržišta. Pokazuje i da ideje koje ne pristaju u kalupe ponekad postanu najvidljivije i najvrednije.

„Zvekir je nastao iz ljubavi, rastao organski – bez velikih skokova, ali uz stalno unapređenje dizajna, pakovanja i odnosa s kupcima. Danas nam je posebno značajno što nas prepoznaju kupci u cijeloj Bosni i Hercegovini, biraju nas domaće i strane kompanije za simboličan korporativni poklon. Uskoro će tržištu biti dostupna tri nova proizvoda, kojim će se posebno obradovati dame.“ – otkriva nam Minela koja ne krije radost i vjeru zbog traga koji će Zvekir ostaviti za sobom.

U vremenu kada tržište često nagrađuje prečice, Zvekir podsjeća na snagu dosljednosti, znanja i autentičnosti. A i na to da vrata, ako ih drugi ne otvore – možemo otvoriti sami. Ili barem pokucati. Zvekirom.