Dobrodošli na FORBES: Ovo je vaš regionalni tim
Najnovije informacije o poslovanju, inovacijama i poduzetništvu, kako u zemlji i regionu, tako i širom svijeta od danas možete čitati na pet novih digitalnih izdanja FORBES koje je u regionu otvorila United Media. Novi licencirani portali otvoreni su u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori.
Sa više od 105 godina historije, FORBES je globalni lider kada su u pitanju poslovne i ekonomske vijesti a od sada je dostupan i na lokalnim jezicima. Digitalna izdanja FORBES će pokrivati širok spektar tema, uključujući poslovne vijesti, analize tržišta, intervjue sa liderima industrije, poduzetnicima i stručnjacima. Čitaocima će predstavljati i globano popularne FORBES liste.
FORBES je renomirani medijski brend čija je misija da podstakne sistemske promjene u poslovanju, kulturi i društvu kroz priče uspješnih pojedinaca, poduzetnika i inovatora. To je brend koji inspiriše, edukuje i podstiče na akciju.
„Uzbuđeni smo što je naš partner United Media pokrenuo FORBES izdanja u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini“, rekao je Peter Hung, predsjednik Forbesa za licencirana izdanja. „Pokretanje ovih novih globalnih izdanja u Adriatic regionu pokazuje Forbsovu nepokolebljivu posvećenost zagovaranju globalnog poduzetništva i unapređenju našeg prisustva širom Evrope”.
“Izuzetno smo ponosni na ovo partnerstvo sa FORBES-om i uzbuđeni zbog pokretanja ovih pet licenciranih izdanja. U poslovnom svijetu, dostupnost relevantnih, tačnih informacija i analiza su od presudnog značaja za donošenje dobrih poslovnih odluka. Forbes je brend sa dugom historijom, brend koji je sinonim za pouzdanost, vrijednost, ali i prestiž, i brend koji inspiriše. Zato nam je jako drago što smo u prilici da publici u regionu predstavimo nove sajtove koji će im donijeti ekskluzivne uvide i informacije o lokalnim i globalnim poslovnim prilikama”, istakla je Aleksandra Subotić, izvršna direktorica kompanije United Media.
Novinarka, producentica i poznato TV lice u Bosni i Hercegovini, Ika Ferrer Gotić, na čelu je Forbes BiH sajta: “Više od jednog stoljeća, Forbes je cijenjen glas za kompanije, investitore i poduzetnike, pružajući suštinski uvid u globalnu ekonomiju. Sa posvećenošću kvalitetnom novinarstvu i stručnim analizama, regionalni Forbes tim će raditi na osnaživanju naših čitalaca znanjem koje im je potrebno za donošenje informisanih odluka. Biti dio regionalnog i svjetskog Forbes tima je čast! Donosimo i najuspješnije Forbes biznis priče iz zemlje, regije i svijeta, a ponudit ćemo i jedinstvenu analizu tržišnih promjena, predstaviti najuspješnije menadžere, filantrope i biznismene, kao i lidere i liderke poslovnog svijeta. Dosljedni smo apsolutnom novinarskom integritetu i našoj ulozi u oblikovanju poslovnog narativa u zemlji i regiji”.
Urednik izdanja Forbes Srbija je iskusni ekonomski urednik i novinar Ivan Radak: “U današnjem svijetu brzih i kratkih informacija vjerujem da će Forbes biti pravo osvježenje za sve koji žele da nakon napornog poslovnog dana izdvoje vrijeme da pročitaju nešto veoma kvalitetno, interesantno i sadržajno i nešto što će ih obogatiti u svakom smislu. Forbes će biti mjesto dijaloga i dodata vrijednost za sve poslovne ljude u našem regionu, a naročito za one koji to žele da postanu. Siguran sam da će u našem sadržaju pronaći puno korisnih savjeta i ideja. Ako se to dogodi i doprinesemo da imamo još više uspješnih privrednika, malih i velikih, naša misija je uspjela”.
Crnogosrsko izdanje Forbesa vodi iskusna ekonomska novinarka Biljana Matijašević: “Smatram da je pokretanje licenciranih Forbes digitalnih izdanja u regionu još jedan ‘prozor u svijet’ za region, koji će omogućiti predstavljanje, prije svega, biznis potencijala u Crnoj Gori. Naša misija je da omogućimo čitaocima i poslovnim liderima najrelevantnije i najkvalitetnije informacije u svijetu biznisa, te da damo glas uspješnim ljudima i kompanijama iz našeg regiona”.
Urednica Forbes Hrvatska je popularno ime u svijetu ekonomskih tema, Đurđica Klancir: “Hrvatska već ima utjecajne poslovne medije, ali uvjerena sam da će Forbes Hrvatska donijeti mnogo toga novog. Želimo pokazati dobre primjere poduzetničke prakse, predstavljati poduzetnike koji unatoč svim teškoćama uspijevaju biti inovativni i hrabri, informirati o događanjima i trendovima na hrvatskoj ekonomskoj sceni, ali i biti “kopča” prema informacijama i modelima koje predstavlja globalna Forbes mreža. Beskompromisno ćemo pisati o rješenjima koje za gospodarstvo u Hrvatskoj kroji vlast, ali i prenositi mišljenja i prijedloge kompetentnih domaćih sugovornika koji smatraju da postoje i drugi, bolji mogući modeli. Voljeli bismo postati redovno štivo za hrvatske poduzetnike i menadžere, i etablirane i one koji tek započinju karijere, ali i ne samo za njih – nego i za opinion makere i sve one koji razumiju da razvoj svih segmentata društva počinje upravo s gospodarskim razvojem”.
Tim Forbes Slovenije vodi Bojana Humar: “Stavit ćemo ljude na prvo mjesto. Interesovat će nas poduzetnici koji su uspjeli ali i oni koji nisu uspjeli, jer i pogrešne odluke mogu biti poučne. Gledat ć́emo s visine i na ministre čije odluke utiču na ekonomiju”.
Pridužite se i Forbes zajednici u Adriatic regionu. S novim digitalnim izdanjem Forbesa, biznis i uspjeh su na dohvat ruke.
Kroz partnerstvo sa Forbesom, kompanija United Media, koja posluje u okviru United Grupe, učvršćuje poziciju medijskog lidera u jugoistočnoj Europi. Kompanija u svom portfoliju ima više od 120 medija: 60 televizija, 40 portala kao i radio stanice i štampana izdanja. Posluje u osam zemalja i zapošljava 4.200 ljudi.