Modni divovi žele “okusiti” i dio unosnog sportskog kolača: Uspostavljeno partnerstvo Louis Vuittona i Formule 1

Da su granice između luksuznih modnih marki i sporta izbrisane i da modni divovi žele “okusiti” i dio unosnog sportskog kolača, potvrđuje i partnerstvo koje su upravo sklopili Louis Vuitton i Formula 1. Njihova saradnja prema prvim najavama trajat će 10 godina, i dio je šireg saveza LVMH-a sa najpopularnijim auto moto sportom, predstavljenog još u oktobru prošle godine. Saradnja sa francuskom modnom kućom dolazi u slavljeničkoj atmosferi kada Formula1 obilježava 75. godišnjicu. Zadovoljstvo zbog partnerstva ne kriju ni prvi ljudi Louis Vuittona i Formule1 Pietro Beccari i Stefano Domenicali.
Epska godina
“Neizmjerno sam ponosan na ovo partnerstvo između Louisa Vuittona i Formule 1, s našom zajedničkom ambicijom da uvijek težimo inovacijama, izradi i preciznosti. Sinergija naša dva svijeta odražava se u savoir faire naših ateljea i garaža, obrtnika i inženjera, u isto vrijeme kada slavimo iznimne performanse vozača prvaka iz cijelog svijeta koji kreću na put izvrsnosti u svakoj utrci” , kaže Pietro Beccari, predsjednik i izvršni direktor Louis Vuittona, dok Stefano Domenicali, predsjednik i izvršni direktor Formule 1 dodaje:

„Oduševljeni smo što možemo poželjeti dobrodošlicu Louisu Vuittonu kao glavnom partneru za našu prvu utrku 2025. Ovo je partnerstvo između dvije globalne ikone koje povezuje, prije svega, njihova velika strast za inovacijama, izvrsnost i kreativnost, što ih čini iznimnim svevremenskim pričama. Ulazak Louisa Vuittona ne samo da unapređuje iskustvo našeg sporta, već također slavi spoj luksuza, izrade i najvišeg izražaja moto trka. 2025. godina bit će epska godina za Formulu 1 i ponosan sam što je započinjem s našim strastvenim partnerima u Louis Vuittonu.”
Prada i fudbal
Saradnja između sportskog i modnog brenda nije prva. Sjetimo se samo partnerstva Rolexa i tenisa. Prestižna marka satova sklopila je partnerstvo s The Championships-om, Wimbledon, 1978. dok je tenis doživljavao snažnu transformaciju, da bi marka postepeno uspostavila veze sa svim elitnim sportskim takmičenjima. Rolex je sada partner na četiri Grand Slam turnira, svim glavnim događajima u muškoj i ženskoj konkurenciji kao i vodećim međunarodnim timskim takmičenjima,

Prada je 2023. godine uspostavila partnerstvo sa kineskom ženskom fudbalskom reprezentacijom, neposredno prije FIFA Svjetskog kupa za žene u Australiji i Novom Zelandu. Ove sedmice Prada je u predstavila potpuno novi izgled kineske ženske fudbalske reprezentacije uoči nadolazeće Godine zmaja, koja u očima 1,4 milijarde kineskih građana i kineske dijaspore širom svijeta predstavlja početak novog ciklusa.
“To pokazuje koliko je sport važan za maloprodaju u današnjem svijetu”, kaže Matt Powell, savjetnik u konzultantskoj firmi za maloprodaju Spurwink River.
Louis Vuitton će biti glavni partner za Veliku nagradu Melbournea, dok će biti vidljiv i na ceremonijama otvaranja trka kao i podizanju pehara. Kultni Louis Vuitton kovčeg bit će dizajniran da se u njega pohrani pehar za pobjednika trke.