McDonald's potvrdio: Antiizraelski bojkot naštetio je poslovanju, otkupit će sve svoje franšize u Izraelu

BIZNIS Forbes BiH 5. apr 2024. 17:06
featured image

5. apr 2024. 17:06

Bojkot proizvoda firmi za koje se vjeruje da pružaju podršku Izraelu i njegovoj vojsci daje rezultate. To najbolje osjeti McDonald's, koji će otkupiti sve svoje franšize u Izraelu nakon što je pretrpio značajan pad poslovanja.

Kako javlja BBC, ovaj gigant brze hrane kritiziran je nakon što je njegova izraelska franšiza podijelila hiljade besplatnih obroka izraelskim vojnicima, što je potvrdio i sam McDonald's samim priznanjem da je postigao dogovor s primateljem franšize Alonyalom o povratu 225 prodajnih objekata, dok je ranije u januaru navedeno kako je rat između Izraela i Hamasa “značajno utjecao” na poslovanje.

Šef McDonald'sa Chris Kempczinski: “Sve dok ovaj rat traje…,ne očekujemo značajnije poboljšanje”, Foto: Reuters

Alonyal, vodi McDonald'sove restorane u Izraelu više od 30 godina, i vraćanje restorana McDonald'su ne znači da će se ovaj lanac brze hrane povući iz Izraela. Američka kompanija objavila je da će restorani, aktivnosti i zaposlenici nastaviti s radom “pod istim uvjetima” te da ostaju “predani izraelskom tržištu”.

Bojkot McDonald'sa pokrenut je nakon što su zemlje s muslimanskom većinom poput Kuvajta, Malezije i Pakistana objavile da se distanciraju od ove kompanije.

McDonald's postigao dogovor s primateljem franšize u Izraelu Alonyalom o povratu 225 prodajnih objekata, Foto: REUTERS/Ronen Zvulun

Njihovo nezadovoljstvo došlo je nakon što je korisnik franšize McDonald'sa objavio na društvenim mrežama da je “donirao i nastavlja donirati desetke hiljada obroka IDF jedinicama, policiji, bolnicama, stanovnicima oko pojasa.

Uslijedili su masovni protesti ne samo na Bliskom istoku već i širom svijeta, zbog čega je poslovanje McDonald'sa uzdrmano i u Francuskoj, Indoneziji i Maleziji.

“Sve dok ovaj rat traje…,ne očekujemo značajnije poboljšanje (na tim tržištima), izjavio je šef McDonald'sa Chris Kempczinski, izrazivši nadu da će vraćanjem poslovanja franšiza natrag “u kuću” moći vratiti svoj ugled na Bliskom istoku i ponovo ispuniti svoje ključne prodajne ciljeve.