Francuski inženjerski gigant povlači proizvodnju iz Njemačke

BIZNIS Forbes Slovenija 6. okt 2024. 15:51
featured image

6. okt 2024. 15:51

Alstom će zatvoriti fabriku, koja u njemačkoj pokrajini Saksoniji radi već 175 godina i zapošljava 700 ljudi.

lstom planira da do kraja marta 2026. zatvori proizvodni pogon za željeznička vozila u gradu Görlitz u istočnoj Njemačkoj, a dio proizvodnje u ostale tri njemačke fabrike preseli u istočnu Evropu, prenosi STA.

Alstom je objasnio da su planovi o zatvaranju fabrike, koja u njemačkoj pokrajini Saksoniji radi već 175 godina, poznati odavno, ali da su sada iznijeli detalje ove odluke. Sa njim je predstavljeno i 700 zaposlenih.

24 November 2022, Saxony-Anhalt, Stendal: A diesel engine stands in Alstom's factory hall. The company sees considerable potential in converting diesel-powered shunting locomotives to hydrogen drive. In Germany, around 1000 diesel shunting locomotives are in operation, and across Europe there are around 4000. Up to now, hybrid locomotives have been powered by a battery and a diesel engine, but in the future they will be powered by a battery and a hydrogen engine. A locomotive emits about 150 tons of CO2 per year, while a modernized shunting locomotive with hydrogen drive saves up to 3,000 tons of CO2 over a remaining service life of 15 to 20 years. Photo: Klaus-Dietmar Gabbert/dpa,Image: 739893459, License: Rights-managed, Restrictions: GERMANY OUT, Model Release: no

Gorki potez

Predsjednik radničkog vijeća Rene Straube opisao je najavljeni potez Alstoma kao gorak. Istovremeno je predvidio pad kvaliteta proizvoda zbog preseljenja posla van Njemačke. Alstomova fabrika u Görlitzu inače je poznata po proizvodnji dvospratnih vozova za izvoz u Izrael.

Postojeći konstruktivni radovi za željeznička vozila, koji se izvode u pogonima u gradovima Hennigsdorf, Kassel i Mannheim, bit će premješteni u istočnu Evropu.

Dok će, prema planovima kompanije, prvi proizvodni pogon sada postati glavna lokacija za digitalizaciju i usluge, pogon u Manhajmu će pored digitalizacije biti zadužen i za razvoj proizvoda. Rad na razvoju i upravljanje projektima za alternativne pogonske tehnologije inače će se odvijati u Francuskoj, takođe je saopšteno iz kompanije, prenosi STA.