Riječ urednika: “Forbes je približio regionalnu poslovnu zajednicu globalnim tokovima”
Forbes Adria danas obilježava godišnjicu rada gdje se prometnuo u jedan od najutjecajnih biznis protala u regionu. Urednici regionalnih centara s ponosom su izdvojili tok i viziju implementacije ovog velikog svjetskog brenda na naše prostore.
“Forbes je u proteklih godinu dana postao platforma koja povezuje ključne igrače na tržištu, služeći kao inspiracija i podrška onima koji stvaraju pozitivne promjene u društvu. Kroz Forbesov jedinstveni sadržaj i mrežu, približili smo regionalnu poslovnu scenu globalnim tokovima, pokazali svijetu šta naši ljudi mogu postići, i postavili čvrste temelje za sve buduće projekte i inicijative. Veselimo se nastavku ovog puta, širenju naše zajednice i daljem prepoznavanju onih koji mijenjaju našu ekonomiju i društvo”, ističe Ika Ferrer Gotić, urednica Forbes Bosne i Hercegovine.
Forbes Hrvatska je startao prije godinu dana na vrlo zahtjevnoj medijskoj sceni, s nekoliko etabliranih poslovnih medija, ali ubrzo se uspio nametnuti kao portal koji se ne zaobilazi. Bilježili su rast čitatelja iz mjeseca u mjesec, a komunikacija s tvrtkama, poduzetnicima, onima koji tek žele biti poduzetnici, menadžerima, analitičarima i stručnjacima različitog profila, ali i političarima, „krojačima“ hrvatskog gospodarstva, bila je sve intenzivnija.
“Forbes Hrvatska čini mali tim ljudi, novinarki i novinara, ali uspjeli smo postati adresa na koju se mora otići. Otkrili smo desetke ekskluzivnih informacija, od kadrovskih zapleta do poduzetničkih pothvata, pisali smo o novim inicijativama, tumačili smo nove propise koji utječu na sudbinu gospodarstva, ali i prezentirali što bi sve još trebalo popraviti – da bi investicija bilo više, da bi bilo više poslova, zaposlenih, ali i da bi se poduzetničke inicijative mogle bolje probijati. Posebno su nas veselile priče o ljudima, onima koji hrabro napuštaju stari posao da bi se okušali u nečem novom, dijelili smo njihova iskustva, prenosili što još treba popraviti ili promijeniti da bi se poduzetničke inicijative lakše probile. Ali i iskustva etabliranih menadžera ili poduzetnika koji vode tvrtke s tisućama zaposlenika”, dodaje urednica Forbes Hrvatska Đurđica Klancir.
Nakon godinu dana pokazalo se da su bili u pravu, kaže urednica Forbes Slovenija Bojana Humar i dodaje da “brojke pokazuju da je Forbes Slovenija postao relevantan izvor poslovnih informacija u Sloveniji i da smo na pravom putu, jer smo u samo godinu dana dosegli oko 240.000 čitaoca mesečno, web stranica forbesslovenija.com bilježi preko 1,3 milijuna pregleda stranice mjesečno, imamo nekoliko tisuća pratitelja na raznim društvenim mrežama.
Forbes Srbija postigao je šta je želio uz poštovanje zasnovano na kvalitetu.
“Naporno smo radili, ali smo stigli gdje smo htjeli. Unijeli smo novu dinamiku na medijsku scenu. Javna uprava i privreda imaju iznad sebe još jedno oko koje ih posmatra. Fokus smo stavili na jačanje onog dijela medijske scene koji je gubio dah, a to je istraživačko novinarstvo u ekonomskoj sferi. Donijeli smo pozitivnu konkurenciju koja je i kolege podstakla na još veću agilnost i mislim da smo svi zajedno unaprijedili informisanje građana u današnje vrijeme kada smo pod udarom ne samo mnoštva informacija već i njihove površnosti, a nerijetko i netačnosti”, kaže urednik Forbes Srbija Ivan Radak.