Mitsubishi se pridružuje Hondi i Nissanu u borbi za udio na tržištu električnih automobila
Japanski Mitsubishi Motors sprema se pridružiti savezu Honde i Nissana, čime se stvara automobilska grupacija s kombiniranom prodajom više od 8 milijuna vozila, objavio je u nedjelju poslovni dnevnik Nikkei
Mitsubishi Motors, koji je u 34-postotnom vlasništvu Nissana, planira ugovoriti partnerstvo s Hondom i Nissanom, prenosi Reuters. Tri tvrtke namjeravaju standardizirati softver za upravljanje automobilima, navodi poslovni dnevnik Nikkei.
Mitsubishi Motors je odbio komentirati, a dužnosnici Nissana i Honde također nisu bili dostupni za komentar.
Nissan, treći najveći japanski proizvođač automobila, neprestano gubi tržišni udio na svoja dva najveća tržišta, u Sjedinjenim Državama i Kini. Ta su tržišta bila zaslužna za polovicu njegove globalne godišnje prodaje. U četvrtak je tvrtka smanjila projekcije rezultata za ovu godinu nakon što je veliki popust u SAD-u gotovo potpuno izbrisao njezinu dobit u prvom tromjesečju.
Suradnja bi mogla pomoći japanskim proizvođačima automobila da smanje troškove i ojačaju kako bi se izborili s teškom konkurencijom u kategoriji električnih vozila, kojom dominiraju tvrtke poput kineskog BYD-a i američke Tesle.
U Kini, najvećem svjetskom automobilskom tržištu, japanski brendovi su prije bili jaki, ali sada se suočavaju s lokalnim proizvođačima automobila koji su brzo povećali proizvodnju i pridobili potrošače s jeftinim vozilima sa softverom.
Nissan i Honda u ožujku su objavili kako razmatraju strateško partnerstvo u proizvodnji komponenti za električna vozila. Udruživanjem žele osnažiti položaj na globalnom tržištu automobila na baterije, za koje se očekuje da će rasti u narednim godina.