Knesko koristi i Halle Berry: Upoznajte Lejlu Cas, Bosanku koja je u Americi razvila jedan od najluksuznijih beauty brendova
Ideja, strast prema onome što radite i istrajnost na putu kojim ste krenuli, energija je koja je u stanju svaki san pretvoriti u stvarnost. O tome mnogo može reći Lejla Cas, vlasnica brenda Knesko Skin, jednog od najvećih i najluksuznijih kozmetičkih brendova u Americi, ali i šire.
Kada ga je zajedno sa suprugom osnivala, Lejla koja je majstor reikija, međunarodno licencirana specijalistica za njegu kože, estetičarka i vizažistica, znala je da na tržištu želi ponuditi proizvod koji će pružati holistički pristup njezi kože i wellnessu, i koji će spojiti prirodu i nauku.
Njene kolagenske hidrogel maske za lice i područje oko očiju, infuzirane dragim kamenjem, izrađene su s vlastitom tehnologijom GEMCLINICAL®, koja je razvijena u saradnji sa medicinskim stručnjacima, i jedinstvena su mješavina minerala i dragog kamenja s potpuno prirodnim i čistim sastojcima za njegu kože.
Spoj drevne mudrosti, moderne nauke i duhovnog wellnessa
„Knesko je više od samo brenda za njegu kože; to je visoko vibracionalna njega kože. Ono što nas izdvaja je naš jedinstveni spoj drevne mudrosti, moderne nauke i duhovnog wellnessa. Naši proizvodi ne samo da pružaju vidljive rezultate, već također promoviraju unutarnju ravnotežu i harmoniju, zahvaljujući infuziji dragulja i reiki energije“, kaže Lejla Za Forbes BiH i dodaje:
„Dragulji su stoljećima cijenjeni zbog svojih energetskih svojstava i ljekovitih koristi. Inkorporiranjem njihovih ekstrakata u naše formulacije, potičemo balans protoka energije, promoviramo pozitivnost i poboljšanje cjelokupnog iskustva njege.
A upravo o iskustvu korištenja ovih maski pisao je i američki Forbes, uporedivši ga sa iskustvom vožnje u najskupljem automobilu, vrhunskih performansi.
Lejla je rođena u Bijeljini. Ratna dešavanja su porodicu Čašković, poput nekih drugih porodica odvele na izbjegličku adresu u daleku Australiju. Ovdje je Lejla provela svoje mladalaštvo, obrazovala se, zaposlila u struci koju je voljela, ali je ipak odlučila novu životnu i poslovnu stranicu pisati na drugom kontinentu. Roditelji i brat su, priča nam ostali živjeti u Perthu, u Zapadnoj Australiji, dok je ona zbog otvorene poslovne prilike otišla u Ameriku, gdje će kasnije osnovati i svoju porodicu.
Australiju danas posjećuje, ali ne zaboravljajući godine života provedene na ovom dalekom kontinentu, svoju drugu kompaniju Knesko Australia Pty Ltd otvorila je upravo tamo, što je početak, njenih budućih poslovnih planova vezanih za prisustvo na australskom tržištu.
Moj dolazak u Ameriku 2007.godine
„Moje putovanje iz Bijeljine u Australiju i na kraju u Ameriku bilo je vođeno potragom za boljom budućnošću za našu porodicu, ličnim rastom, prilikama i strašću za njegu kože i wellness. Preselila sam se u Los Angeles 2007. godine nakon što sam bila u beauty industriji u Australiji od 2000. godine. Svaki korak koji sam prešla na tom putu, oblikovao je viziju i etos brenda i ono što sam kao osnivač danas. Zaista želim da mlade žene iz Bosne znaju da je sve moguće i da nikada ne sumnjaju u sebe. Ponosna sam na svoje naslijeđe i odakle dolazim, jer su me iskustva kao izbjeglice, a sada samostalnog preduzetnika oblikovala u osobu koja sam danas. Kroz patnju, duboku bol i tugu, mnogo neizvjesnosti i promjena iznikao je jako snažan i promišljen lider koji brine o drugima“, priča za Forbes BiH Lejla, koja svojim kćerkama nastoji ukorijeniti privrženost i prema zemlji u kojoj je ona rođena.
„Bosna zauzima posebno mjesto u mom srcu kao moja rodna zemlja i izvor bogate kulturne baštine. Iako me moje putovanje odvelo u različite dijelove svijeta, duboko sam povezana s tradicijama, vrijednostima i ljepotama Bosne. Zaista se nadam da ću u narednih nekoliko godina kupiti kuću za odmor u Bosni i moći češće posjećivati i educirati svoju djecu o zemlji koju toliko volim. Ko zna, jednog dana možda ćete moći otići u luksuzni spa u Sarajevu i pronaći Knesko Skin. To bi bio ostvareni san. Ponosna sam što sam Bosanka i kao majka dviju djevojčica želim ih naučiti otkuda njihova mama potječe“, govori Lejla.
Američka klima za poduzetništvo
Koliko god bila prijateljski raspoložna zemlja prema novim poduzetničkim poduhvatima, Amerika je također i veliko tržište na kojem postoje izazovi koje mladi poduzetnici moraju iskusiti, prevazilaziti ih i iz njih poslovno rasti. I Lejla kao i drugi poduzetnici ima vlastitu priču u tom pogledu.
„Preduzetnički duh u Americi doista podstiče inovacije i rast. Naš poslovni put je bio ispunjen izazovima i prekretnicama. Prve tri godine, kako ja tako i moj poslovni partner nismo primali platu. Potrebna je bila posvećenost, upornost i kontinuirano usavršavanje naših ponuda da bismo uspostavili stabilnu kompaniju. Mislim da je peta godina bila izuzetno važna u našem poslovanju. Značajna prekretnica za nas bila je dobivanje priznanja od utjecajnih figura u industriji ljepote i širenje našeg prisustva u luksuznim spa centrima širom svijeta. Uvijek smo bili potpuno samofinancirana kompanija bez vanjskih ulaganja. Mislim da je važno biti u mogućnosti upravljati ulaznim novcem naspram troškova koji rastu, i ne preopteretiti se“, prisjeća se Lejla postavljanja temelja svoje kompanije, čije proizvode koriste i brojne holivudske zvijezde.
Saradnja sa holivudskim zvijezdama
Tokom svoje karijere kao estetičarka i osnivačica brenda za njegu kože, Lejla je sarađivala sa slavnim osobama: Kathy Hilton, Lisom Rinna i Kris Jenner, i čak se pojavljivala u emisijama Keeping Up With the Kardashians i The Real Housewives of Beverly Hills. Brend također vole neke od najvećih imena Hollywooda, uključujući Halle Berry, Pamelu Anderson, Paris Hilton, Madonnu, Jessicu Simpson, Julianne Hough, Ninu Dobrev i Ashley Graham među ostalima.
„Počašćeni smo raznolikom klijentelom. Iako poštujemo privatnost naših klijenata, mnoge slavne osobe javno su podržale i uživale u našim maskama i ritualima za njegu kože“, kaže Lejla čiji bauty brend se danas može naći u ekskluzivnim hotelima kao što su: Four Seasons, Ritz Carlton, MGM Resorts Intl, ali i prestižnim maloprodajnim objektima poput Neiman Marcusa i Saks Fifth Avenue u SAD-u, kao i Printempsu u Dohi i Mecca Cosmeticu u Australiji i Novom Zelandu.
Partnerstvo sa prestižnim hotelima, spa i wellness centrima, kaže ona, u skladu je s njihovom misijom pružanja neusporedivog luksuza i relaksacije kupcima. A sve to im pomaže da okupe istančanu klijentelu koja cijeni visokokvalitetna iskustva njege kože, bilo da putuju ili traže osvježenje bliže kući.
Ova rođena Bjeljinka planira svoju poduzetničku priču poširiti i na Evropu. Ove godine će, govori nam, na vrlo intimnom wellness događaju na Sardiniji svoj brend predstaviti vodećim figurama spa centara iz ovog dijela svijeta, a potom je čeka put za London, gdje bi trebala odrediti smjernice ulaska na tržište Evrope.
U kojem smjeru će se beauty industrija razvijati u narednim godinama
„Industrija ljepote razvija se prema većoj inkluzivnosti, održivosti i personalizaciji. Potrošači sve više traže čiste, ekološki osviještene proizvode prilagođene njihovim individualnim potrebama i vrijednostima. Dodatno, napredak tehnologije, poput AI i AR, nastavit će oblikovati način na koji se razvijaju, marketiraju i doživljavaju beauty proizvodi. Ono što je sada vidljivo je da je sve veća svijest o povezanosti između njege kože, mentalnog zdravlja i općeg blagostanja“, kaže Lejla.
Koje mjesto dajem novcu
„Iako je finansijski uspjeh svakako važan, posebno jer nisam potekla iz bogate porodice, moja primarna motivacija kako u poslu tako i u životu je stvaranje značajnog utjecaja, provođenje vremena sa svojom djecom i osnaživanje drugih da izgledaju i osjećaju se najbolje. Novac je alat koji nam omogućava ostvarenje naših ciljeva i pravljenje razlike u svijetu, ali istinsko ispunjenje dolazi iz praćenja naših strasti i pravljenja pozitivnog utjecaja na druge“, govori ona.
Savjet mladim poduzetnicima: Nikada ne odustajte!
Moj savjet budućim preduzetnicima u industriji njege kože bio bi da ostanu autentični, strastveni i otporni. Fokusirajte se na stvaranje proizvoda koji zaista odražavaju vaše vrijednosti i adresiraju stvarnu potrebu na tržištu. Budite spremni prilagoditi se, učiti iz neuspjeha i uvijek stavljati zadovoljstvo vaših kupaca na prvo mjesto. Izgradnja uspješnog brenda za njegu kože zahtijeva predanost, upornost i spremnost da prihvatite i izazove i prilike koje vam se pruže. Ne bojte se neuspjeha, učite u hodu i nikada ne odustajte“, kaže Lejla.