Mcdonalds otvara još 10.000 restorana do 2027, vještačka inteligencija stiže i do BigMac
McDonald’s planira da otvori 10.000 novih restorana širom svijeta do 2027. godine, u onome što najveći lanac brze hrane naziva „najbržim periodom rasta“ u historiji brenda, istovremeno najavljujući partnerstvo sa Google radi automatizacije restorana pomoću vještačke inteligencije.
Mcdonalds očekuje gotovo 2% rasta u prodaji širom sistema zahvaljujući novim restoranima, prema saopštenju za medije.
Predstavnik za odnose s javnošću Mcdonalds rekao je CBS-u da će u SAD biti otvoreno 900 novih restorana, dok će ostali biti otvoreni širom svijeta.
Kompanija također planira da preuredi dio svog menija, uvodeći „Best Burger Initiative“ (Inicijativa za najbolji burger) – u cilju poboljšanja kvaliteta svojih burgera – na skoro svim tržištima do 2026. godine. Investiraće više u svoje rastuće poslovanje s piletinom proširivanjem McCrispy sendviča sa piletinom na sva tržišta do 2025.
Lanac navodi da se nada da će koristiti generativnu vještačku inteligenciju kako bi ubrzao svoje ulaganje u automatizaciju na svojim lokacijama i pomogao zaposlenima da brže rješavaju probleme.
Mcdonalds će tako imati 50.000 restorana u funkciji do 2027. godine, ako sve bude išlo prema planu.
Ova najava došla je na Mcdonaldsovom Investitorskom danu u srijedu. Prema Associated Press, Manu Steijaert, glavni direktor za korisnike u Mcdonaldsu, rekao je da su kompaniji bile potrebne 33 godine da otvori svojih prvih 10.000 restorana, a zatim 18 godina da poraste sa 30.000 na 40.000.
Steijaert je također naveo da eksplozivni rast zahtijeva za dostavom pomaže potražnji za novim restoranima. Mcdonalds također planira dalje proširenje svojih mogućnosti dostave putem aplikacije, odakle kompanija očekuje da će dolaziti 30% njihovih dostava do 2027. godine.
Što se tiče Mcdonaldsovog novog ulaganja u vještačku inteligenciju, to je najnoviji znak rastućeg interesovanja kompanije za automatizaciju. U decembru je kompanija predstavila svoju prvu potpuno automatizovanu testnu radnju, gdje su porudžbine bile postavljene na kiosku i isporučivane pomoću transportne trake. Taj potez izazvao je različite reakcije na društvenim mrežama, gdje su neki izražavali zabrinutost da li će tehnologija uticati na ljudske poslove.
Mcdonalds tvrdi da će automatizovane usluge pomoći njihovom ljudskom osoblju u kuhinji da efikasnije poslužuju kupce. I drugi lanci brze hrane investiraju u vještačku inteligenciju – Wendy’s je testirao AI chatbot koji je pomagao kupcima da poruče na drive-thru liniji tokom ove godine.
Ova objava nije sadržala detalje o tajnom novom projektu CosMc, spinoff restoranu Mcdonaldsa za koji se očekuje da će otvoriti ograničen broj lokacija početkom 2024. Iako se malo toga zna o jelovniku novog koncepta, očekuje se da će se fokusirati na specijalne napitke i može težiti konkurenciji drugim lancima s fokusom na napicima poput Starbucks.